راهنمای خرید گوشی برای بانوان؛ سبک، زیبا و خانم پسند!

به گزارش مجله جگوار، اگر خانم هستید و در پی یک گوشی می شد و یا قصد دارید گوشی مجذوب کننده و مناسبی را برای یک خانم بخرید، در این مطلب همراه ما باشید تا شما را با 10 گوشی عالی و مجذوب کننده مناسب خانم ها آشنا کنیم.

راهنمای خرید گوشی برای بانوان؛ سبک، زیبا و خانم پسند!

این روزها گوشی های بسیار زیادی فراوری و راهی بازار می شوند که از امکانات و قابلیت های متنوعی برخوردارند و هر یک از آن ها هم کاربران خاصی را هدف قرار می گیرند. برای مثال گیمرها، عاشقان فیلم و سریال، علاقه مندان به عکاسی و فیلم برداری و…، احتیاجهای متفاوتی دارند و طبیعی هم هست که گوشی های متفاوتی را طلب نمایند. اما در این بین، بانوان عمدتا خواسته اولیه مشابهی از یک گوشی دارند؛ یعنی گوشی که متناسب با احتیاج بانوان باشد باید یک سری ویژگی خاص را از همان ابتدا داشته باشد که در این مطلب قصد داریم به آنالیز 10 گوشی عالی و مجذوب کننده از این حیث بپردازیم.

گوشی مناسب خانم ها باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

همانطور که در ابتدا گفته شد، گوشی های هوشمند برای افراد مختلف با احتیاجهای گوناگون فراوری می شوند. اما برای خانم ها یک سری معیارها باید از همان ابتدا وجود داشته باشد. البته نه اینکه در صورت عدم وجود این معیارها، انتخابی برای آن ها وجود نداشته باشد. به صورت کلی برترین گوشی برای خانم ها باید از مشخصات زیر برخوردار باشد:

  • سبک و تا جایی که امکان دارد باریک
  • زیبا
  • استاندارد مقاومتی حداقل IP53
  • قدرت سخت افزاری مطلوب
  • دوربین سلفی خوب

حال این موارد می تواند با توجه به سلیقه های مختلف تغییر کند اما بیشتر بانوان در پی چنین ویژگی هایی در یک گوشی هستند. در ادامه به آنالیز 10 گوشی می پردازیم که تا جایی که امکان دارد از تمام این قابلیت ها برخوردار هستند.

برترین گوشی برای خانم ها

1. شیائومی ردمی 12

ریلمی 10 یک گوشی دخترانه و بسیار ساده و در عین حال زیباست که در رنگ های مشکی، آبی آسمانی، نقره ای یخی و نقره ای رونمایی و راهی بازار شده است. این گوشی 198.5 گرم وزن دارد و از پنل شیشه ای بهره می برد تا یکی از مجذوب کننده ترین مالی های سال 2023 لقب بگیرد. بعلاوه استاندارد ضد آب IP53 هم دارد تا وقتی در معرض پاشش آب قرار بگیرد، آسیبی به آن وارد نگردد.

خانم ها معمولا به گوشی احتیاج دارند که کوچک باشد تا بتوانند با یک دست با آن کار نمایند. اما بعضی از آن ها که به خواندن رمان علاقه مند هستند، احتیاج دارند نمایشگر گوشی شان بزرگ و باکیفیت باشد که خوشبختانه به لطف نمایشگر 6.79 اینچی این گوشی که از نوع IPS LCD با رفرش ریت 90 هرتزی است و از وضوح +FHD هم بهره می برد، مسئله ای برایشان پیش نخواهد آمد.

این گوشی از پردازنده هلیو G88 به عنوان قلب تپنده بهره می برد و 4/8 گیگابایت رم هم در کنار 128/256 گیگابایت حافظه داخلی در آن دیده می گردد که با این سخت افزار، می توانید برای وب گردی، گشت و گذار در شبکه های اجتماعی، تماشا فیلم و سریال و حتی انجام یک سری بازی معمولی روی این گوشی حساب کنید که احتیاج بسیاری از خانم ها هم به همین موارد خلاصه می گردد.

مجموعه دوربین های این گوشی به لطف دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی عملکرد میانهی در زمینه عکاسی دارند اما با توجه به بهایی که برای این محصول می پردازید، شما را راضی نگه می دارند. این گوشی طول عمر باتری بسیار بالایی را به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی دارد و خوشبختانه شارژر 18 واتی هم درون جعبه آن در دسترس قرار گرفته است.

2. ریلمی 10

در همان محدوده قیمتی اگر در پی محصولی هستید که هم نمایشگر باکیفیت تری داشته باشد و هم قدرت سخت افزاری بیشتر و البته دوربین سلفی بهتر، پیشنهاد می کنیم ریلمی 10 را مد نظر داشته باشید. محصولی که رنگ بندی دخترانه و مجذوب کنندهی دارد و می تواند گزینه بسیار مجذوب کنندهی برای خانم ها باشد.

این محصول فقط 178 گرم وزن داشته و نمایشگر آن 6.4 اینچی است. در نتیجه به راحتی درون دست خانم ها جا می گیرد. بعلاوه نمایشگر آن از پنلی با وضوح +FHD، رفرش ریت 90 هرتز و بیشینه روشنایی دو برابر بیشتر از مدل شماره 1 بهره می برد و نوع پنل آن هم Super AMOLED است تا در محیط های داخل خانه، به شکل بهتری بتوانید با گوشی کار کنید.

این گوشی پردازنده خوب هلیو G99 را در خود می بیند که قادر است در کنار 4/6/8 گیگابایت رم و 64/128/256 گیگابایت حافظه آن هم از نوع UFS 2.2 سرعت بیشتری در انجام کارهای مختلف از خود نشان دهد. بعلاوه برای انجام چند کار به صورت همزمان هم عملکرد خوبی را از آن شاهد خواهید بود.

دوربین های این گوشی عالی نیستند اما در این محدوده قیمتی می توانید تا حدودی روی کیفیت آن ها در برترین شرایط نوری حساب باز کنید. هرچند برای علاقه مندان به عکاسی و فیلم برداری اصلا ریلمی 10 پیشنهاد نمی گردد. این گوشی از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد و شارژر 33 واتی هم درون جعبه آن در دسترس قرار گرفته است.

3. آنر 90 لایت

اگر در پی یک گوشی زیبا و باریک هستید، پیشنهاد ما به شما آنر 90 لایت است. یک محصول فقط 7.5 میلی متری با 179 گرم وزن که از پنلی 6.7 اینچی از نوع IPS با رفرش ریت 90 هرتز و وضوح +FHD بهره می برد و می تواند گزینه مجذوب کنندهی برای خواندن کتاب، رمان، تماشای فیلم و سریال و مواردی از این دست باشد.

این گوشی از تراشه کم مصرف و تازه دایمنسیتی 6020 بهره می برد که قادر است در انجام کارهای روزمره عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد و حتی در انجام بازی های سبک هم خوب ظاهر گردد. خصوصا اینکه 8 گیگابایت رم هم برای آن در نظر گرفته شده تا انجام چندین کار به صورت همزمان اصلا کار سختی نباشد.

این محصول از دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی بهره می برد که عملکرد بسیار خوبی را در شرایط نوری مختلف ارائه می دهد. دوربین سلفی این گوشی را هم باید خوب توصیف کنیم، نه چیزی بیشتر از آن.

این محصول از باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که طول عمر فوق العاده ای ندارد اما به لطف شارژر 35 واتی درون جعبه می توان در مدت زمان کوتاهی آن را شارژ کرد. این گوشی در رنگ نقره ای تیتانیومی، مشکی و آبی بسیار مجذوب کننده در دسترس قرار گرفته است.

4. شیائومی 11 لایت NE

شیائومی 11 لایت NE یک گوشی تکرارنشدنی برای خانم ها است. آن دسته از افرادی که یک گوشی زیبا، سبک، باریک، فوق العاده قدرتمند، با دوربین های بسیار خوب و مجذوب کننده و به طور کلی یک پکیج همه چیز تمام با قیمت مناسب می خواهند، باید به سراغ 11 لایت NE بیایند چون همه این موارد را در خود جای داده است.

این گوشی فقط 6.8 گرم ضخامت داشته و 158 گرمی است؛ عملا انگار چیزی درون دست تان نیست. نمایشگر آن 6.55 اینچی از نوع AMOLED با رفرش ریت 90 هرتز، استاندارد +HDR10 و دالبی ویژن است تا طبیعی ترین رنگ ها را برایتان به نمایش بگذارد.

11 لایت NE به عنوان یکی از برترین گوشی ها برای خانم ها از اسنپدراگون 778G بهره می برد که قادر است بازی های سنگین را هم به راحتی اجرا کند و در انجام کارهای سنگین هم خم به ابرو نیاورد. وجود 6/8 گیگابایت رم هم سبب شده بتوانید خیلی راحت چندین کار سنگین را به صورت همزمان با آن انجام دهید.

این محصول دوربین 64 مگاپیکسلی بسیار خوبی دارد که قادر است در وضوح 4K فیلم برداری کند. بعلاوه دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی آن هم قادر است در وضوح 1080P با سرعت 30/60 فریم بر ثانیه به فیلم برداری بپردازد تا بدین ترتیب آن را به علاقه مندان به عکاسی و فیلم برداری با بودجه محدود پیشنهاد کنیم.

تنها ضعف این گوشی باتری 4250 میلی آمپر ساعتی آن است که دوام بالایی ندارد. اما وجود شارژر 33 واتی اندکی خیالتان را از بابت شارژ سریع آن آسوده می نماید. این محصول در رنگ های بسیار مجذوب کننده مشکی، آبی، صورتی و سفید با دانه های برف در دسترس قرار گرفته است.

5. ردمی نوت 12 پرو 5G

ردمی نوت 12 پرو شاید یک گوشی بزرگ باشد اما وزن کم، کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبا به خصوص در رنگ بنفش سبب شده یکی از انتخاب های ما به عنوان برترین گوشی برای خانم ها باشد. این محصول از شیشه ساخته شده ولی فریم آن پلاستیکی است؛ با این حال وقتی آن را در دست می گیرید، حس خوبی به شما القا می نماید.

این محصول نمایشگر 6.67 اینچی از نوع OLED با رفرش ریت 120 هرتزی دارد که لذت گشت و گذار در منوهای مختلف آن را بسیار مجذوب کننده تر می نماید. بعلاوه وجود پردازنده دایمنسیتی 1080 با توان بالا و پایداری استثنائی سبب شده تا شما با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت داغ شدن، به انجام کارهای سنگین بپردازید.

بعلاوه این محصول از 6/8/12 گیگابایت رم هم بهره می برد تا حتی برای سال های بعد هم گزینه مجذوب کنندهی باشد. دوربین اصلی این محصول 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال است که می تواند در وضوح 4K@30 فیلم برداری کند. سلفی 16 مگاپیکسلی هم کار خود را خوب انجام می دهد تا به علاقه مندان به عکاسی و فیلم برداری بتوانیم این گوشی را پیشنهاد کنیم.

یکی از برترین قابلیت های این محصول باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر 67 واتی است که هم دوام خوبی دارد و هم زود شارژ می گردد. خانم هایی که علاقه مند به عکاسی، خواندن رمان یا کتاب، انجام بازی های میانه، تماشای فیلم و سریال و رسیدگی به امور دانشجویی هستند می توانند روی توانایی های این گوشی حساب ویژه ای باز نمایند.

6. گلکسی A54

گلکسی A54 به خانم هایی پیشنهاد می گردد که کیفیت دوربین در رده میان رده برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. این محصول زیبا هم با دوربین اصلی و هم سلفی قادر است در وضوح 4K@30 فیلم های بسیار باکیفیتی ضبط کند و به لطف لرزشگیر اپتیکال، تصاویر مجذوب کنندهی چه در نور روز و چه شب به ثبت برساند.

از لحاظ قدرت پردازشی هم به لطف اگزینوس 1380 و 4/6/8 گیگابایت رم، خیالتان حتی تا سال های بعد هم آسوده خواهد بود. این گوشی 6.4 اینچی بوده و پنلی 120 هرتزی از نوع Super AMOLED دارد و می تواند محتوا را به شکل مجذوب کنندهی به نمایش بگذارد. بعلاوه در ساخت پنل پشتی آن از شیشه استفاده شده تا حس و حال مجذوب کنندهی به کاربر دست بدهد.

این گوشی از استاندارد ضد آب IP67 بهره می برد تا خانم هایی که نگران نفوذ آب به داخل گوشی خود هستند دیگر هیچ نگرانی نداشته باشند. گلکسی A54 طول عمر باتری فوق العاده ای دارد (بیش از 1 روز) اما شارژر درون جعبه آن نیست. این گوشی در رنگ های زیبای سفید، بنفش، گرافیتی و لیمویی در دسترس قرار گرفته است.

7. پوکو F5

پوکو F5 یک گوشی زیبا، باریک و سبک است و به خصوص در رنگ سفید خود، زیبایی نفس گیری دارد که می تواند برای خانم ها گزینه بسیار مجذوب کنندهی باشد. بعلاوه در باطن خود هم یک گوشی فوق العاده قدرتمند و مجذوب کننده است.

نمایشگر 6.67 اینچی این محصول که از رفرش ریت 120 هرتزی بهره می برد از دقت رنگی استثنائی برخوردار است که فاکتور مهمی برای یک خانم به شمار میرود. اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 به راحتی از پس سنگین ترین کارها بر می آید و در نتیجه کارهایی از جمله ادیت فیلم و عکس، انجام بازی و مواردی از این دست هم برای پوکو F5 دردسر خاصی به حساب نمی آید.

8/12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 هم سبب شده گوشی فوق العاده سریع، بدون کوچک ترین هنگ یا کندی در انجام کارهای مختلف باشد. موضوعی که نه فقط برای خانم ها بلکه برای همه بسیار حائز اهمیت است.

این گوشی به لطف دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی اصلی قادر است در نور روز و شب عملکرد فوق العاده ای داشته باشد و فیلم برداری در وضوح 4K و پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال هم این عملکرد خوب را تکمیل می نمایند. اما دوربین سلفی آن علی رغم توانایی بالا، به خوبی دوربین سلفی گلکسی A54 نیست و کیفیت آن در فیلم برداری هم به 1080P@30/60 محدود است.

از لحاظ طول عمر باتری و سرعت شارژر، عملکرد این گوشی مشابه ردمی نوت 12 پرو است (5000/67).

8. ریلمی 11 پرو پلاس

اگر قصد خرید گوشی برای یک خانم را دارید یا یک خانم هستید و می خواهید گوشی مجذوب کنندهی داشته باشید، حتما ریلمی 11 پرو پلاس را مد نظر داشته باشید. یک گوشی با زیبایی خیره نماینده چرا که پنل پشتی آن در رنگ سبز و کرم، چرمی است و حس فوق العاده ای به کاربر منتقل می نماید. وزن آن هم فقط 183 گرم است.

از نمایشگر 6.7 اینچی با دقت رنگ مثال زدنی گرفته تا پردازنده قدرتمند و کم مصرف و حافظه 1 ترابایتی که شما را از خرید هارد اکسترنال هم بی احتیاج می نماید و می تواند منبعی تمام نشدنی برای ذخیره انواع و اقسام فایل ها باشد.

بعلاوه این گوشی از دوربین 200 مگاپیکسلی اصلی بهره می برد که از لرزشگیر هم پشتیبانی نموده و تجربه ای فوق العاده لذت بخش و در حد پرچم دار را از عکاسی و فیلم برداری در اختیارتان قرار می دهد. دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم اگرچه قادر به فیلم برداری در وضوح FHD@30 است اما تجربه مجذوب کنندهی را به لطف کیفیت بالای تصاویری که ثبت می نماید برایتان رقم خواهد زد.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این محصول شارژدهی خوبی داشته و به لطف شارژر 100 واتی در مدت زمان کمتر از 30 دقیقه هم شارژ می گردد.

در همین محدوده قیمتی، موتورولا اج 40 هم در دسترس قرار گرفته است که یک گوشی 167 گرمی از جنس چرم و آلومینیوم با نمایشگر نسبتا خمیده و فوق العاده زیبا و چشم نواز است که پنلی از جنس P-OLED با رفرش ریت 144 هرتز دارد و لذت بخش ترین تجربه کار با گوشی را برایتان به ارمغان می آورد. بعلاوه از لحاظ دوربین چه سلفی و چه اصلی، عملکرد فوق العاده ای داشته و قادر است با هر دو دوربین فیلم هایی با وضوح 4K@30 ضبط کند. تنها ضعف آن نسبت به نماینده ریلمی باتری کوچک تر و شارژر کندتر (ولی در نوع خود سریع 68 واتی) است.

9. آنر 90

آنر 90 برای خانم هایی طراحی شده که گوشی با پنل بزرگ اما ابعاد نسبتا کوچک می خواهند. این محصول 6.7 اینچی است ولی 7.8 میلی متر ضخامت داشته و وزن آن هم به 183 گرم می رسد. بعلاوه طول آن فقط 162 میلی متر است و این یعنی حواشی اطراف نمایشگر عملا وجود ندارد که این موضوع روی زیبایی هم تأثیر شگفت انگیزی دارد.

وضوح تصویر پنل این محصول به 1200 × 2664 می رسد تا تجربه مجذوب کنندهی از کار با آن در مقایسه با سایر میان رده های بالا داشته باشید. خصوصا اینکه بیشینه روشنایی فوق العاده ای هم دارد. وجود پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 7 نسل 1 Accelerated Edition سبب شده تا گوشی در انجام کارهای سنگین عملکرد بسیار خوبی داشته باشد و به راحتی از پس احتیاجهای سنگین شما بر بیاید. بعلاوه در برترین مدل، 512 گیگابایت حافظه و 16 گیگابایت رم هم برای این گوشی در نظر گرفته شده که فوق العاده است و تا چندین سال از خرید گوشی بی احتیاجتان می نماید.

این گوشی از دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی بهره می برد و دوربین سلفی آن هم 50 مگاپیکسلی است که هر دو قادر به فیلم برداری در وضوح 4K@30 بوده و عملکرد فوق العاده ای در نور روز و شب دارند. به لطف باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژر 66 واتی هم خبری از اتمام سریع شارژ باتری نیست و احتیاجی هم ندارید مدت زمان زیادی را برای شارژ مجدد منتظر بمانید.

آنر 90 در رنگ های زیبای مشکی، سبز، نقره ای و آبی در دسترس قرار گرفته است. که در این بین دو رنگ نقره ای و آبی آن بی نهایت زیبا هستند.

10. آیفون 13

نمی توان درباره برترین گوشی برای خانم ها مطلبی نوشت اما به آیفون 13 اشاره ای نکرد. یک گوشی همه چیز تمام که اصلا احتیاجی به تعریف و تمجید هم ندارد چون تمام چیزی که یک خانم به آن احتیاج دارد از کلاس بالا گرفته تا عملکرد حیرت انگیز در بخش سخت افزار، نمایشگر، دوربین، باتری و شارژر را در خود دارد و به برترین شکل ممکن هم می تواند احتیاج یک خانم را رفع کند.

این گوشی 174 گرمی که از باکیفیت ترین شیشه و آلومینیوم ساخته شده، فقط 146 میلی متر طول و 7.7 میلی متر ضخامت دارد که باعث می گردد گوشی به راحتی درون دستتان جای بگیرد و اصلا خسته تان نکند.

آیفون 13 از تراشه A15 بهره می برد که در کنار 4 گیگابایت رم، قادر به اجرای سنگین ترین بازی ها و برنامه هاست بدون اینکه کوچک ترین لگ یا کندی را در انجام کارهای مختلف از آن شاهد باشید. سه دوربین اصلی، فوق عریض و سلفی آن 12 مگاپیکسلی بوده و قادر به فیلم برداری در وضوح 4K@24/30/60 فریم هستند و کیفیتی مثال زدنی دارند.

استاندارد ضد آب IP68 هم در این گوشی دیده می گردد تا حتی غرق کردن گوشی در آب هم صدمه ای به آن وارد نکند. این محصول از باتری 3240 میلی آمپر ساعتی بهره می برد ولی متأسفانه شارژر درون جعبه قرار ندارد. اما با خرید شارژر سریع اپل می توانید آن را در مدت زمان کمتر از 2 ساعت از 0 تا 100 شارژ کنید.

آیفون 13 در رنگ های آبی، صورتی، قرمز، سبز و سفید در دسترس قرار گرفته است.

برترین گوشی برای خانم ها؛سخن پایانی

در این مطلب کوشش کردیم برترین گوشی ها را برای خانم ها معرفی کنیم؛ محصولاتی که هم از لحاظ طراحی بسیار زیبا و مجذوب کننده هستند و هم کیفیت ساخت آن ها آنقدر خوب هست که خانم ها بتوانند با خیالی راحت از آن ها در شرایط مختلف استفاده نمایند. بعضی از این گوشی ها بعلاوه از لحاظ امکانات سخت افزاری هم شرایط خوبی دارند تا بدین ترتیب قادر به پاسخگویی احتیاج خانم هایی باشند که اهل بازی یا انجام کارهای سنگین هستند.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 آبان 1402 بروزرسانی: 9 آبان 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2337

به "راهنمای خرید گوشی برای بانوان؛ سبک، زیبا و خانم پسند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید گوشی برای بانوان؛ سبک، زیبا و خانم پسند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید