رونمایی از راه حل اینترنت خانواده همراه اول با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام 2021

به گزارش مجله جگوار، سرویس هوشمند بومینو در بیست ودومین نمایشگاه ایران تلکام 2021 رونمایی شد و در معرض دید بازدیدکنندگان نهاده شد.

رونمایی از راه حل اینترنت خانواده همراه اول با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام 2021

به گزارش انتخاب به نقل از شرکت ارتباطات سیار ایران، بومینو سرویس هوشمند و زیرمجموعه راه چاره خانواده همراه اول که با هدف مدیریت والدین بر استفاده بچه ها از اینترنت طراحی شده، برای نخستین بار در نمایشگاه ایران تلکام 2021 رونمایی شد.

این سرویس که در آستانه تجاری سازی است، روی سیمکارت های همراه اول فعال می گردد و به والدین همراه اولی این امکان را می دهد تا با خیال راحت تر گوشی را برای استفاده از اینترنت در اختیار بچه هاشان قرار دهند.

بومینو در فاز اول شامل چهار طرح محتوایی مختلف، متناسب با صلاحدید والدین و احتیاج بچه ها است و به راحتی و به وسیله کددستوری ستاره 100 ستاره 14 مربع فعال می گردد. همراه اول در فازهای بعدی که در آینده ای نزدیک رونمایی می گردد به سمت تکمیل این راه چاره و ارائه خدمات مجذوب نماینده، مفید و کاربردی برای غنی سازی زندگی مجازی بچه ها و خانواده های ایرانی حرکت می نماید.

چهار طرح محتوایی بومینو شامل نوبوم، ده بوم، صدبوم و هزار بوم می باشد. این طرح های محتوایی به ترتیب برای سنین 3 تا 7، 7 تا 11، 11 تا 15 و بالای 15 سال پیشنهاد می گردد که با توجه به سن بچه ها و یا براساس شیوه تربیتی مورد نظر والدین، قابل انتخاب به وسیله ایشان است.

تمامی مشترکان همراه اولی می توانند اینترنت مناسب بچه ها را از میان چهار طرح محتوایی انتخاب و فعال نمایند و با نصب مرورگر اختصاصی بومینو نیز بچه ها را به سمت وبگردی در فضای امن دنیای اینترنت رهنمون سازند.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت www.boomino.irمراجعه نمایند.

منبع: انتخاب
انتشار: 29 آذر 1401 بروزرسانی: 29 آذر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2218

به "رونمایی از راه حل اینترنت خانواده همراه اول با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از راه حل اینترنت خانواده همراه اول با نام بومینو در نمایشگاه ایران تلکام 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید