برای سفر خارجی در زمستان به کجاهای دنیا سفر کنیم؟

به گزارش مجله جگوار، زمستان فصلی است که برای بسیاری از مردم جذابیت خاصی دارد. برخی از مردم دوست دارند در این فصل به کشورهایی سفر کنند که هوای سرد و برفی دارند و از فعالیت های زمستانی مانند اسکی، پاتیناژ و ساخت آدم برفی لذت ببرند. برخی دیگر از مردم ترجیح می دهند به کشورهایی سفر کنند که هوای گرم و آفتابی دارند و از ساحل، دریا و طبیعت زیبای آنها نهایت استفاده را بکنند. و برخی هم از مردم به دنبال کشف فرهنگ، تاریخ و هنر کشورهای مختلف هستند و از بازدید از موزه ها، اماکن تاریخی و بناهای معروف متعجب می شوند.

برای سفر خارجی در زمستان به کجاهای دنیا سفر کنیم؟

برای دریافت مشاوره و خدمات تخصصی گردشگری و سفر به سراسر دنیا با bestcanadatours.com مجری مستقیم تورهای مسافرتی و گردشگری همراه باشید.

اما سوال اینجاست که برای سفر خارجی در زمستان به کجاهای دنیا سفر کنیم؟ این سوال را نمی توان به طور قطعی و یکسان برای همه پاسخ داد. چرا که هر کس سلیقه، علاقه، بودجه و زمان متفاوتی دارد و باید بر اساس این عوامل بهترین مقصد را برای خود انتخاب کند. اما ما در این مقاله سعی می کنیم به شما برخی از کشورها و شهرهایی را معرفی کنیم که برای سفر در زمستان محبوب و جذاب هستند و شاید یکی از آنها را برای سفر خود انتخاب کنید. پس با ما همراه باشید.

کشورهایی که هوای سرد و برفی دارند

اگر شما از آن دسته از مردم هستید که دوست دارید در زمستان به کشورهایی سفر کنید که هوای سرد و برفی دارند و از فعالیت های زمستانی لذت ببرید، می توانید از این کشورها و شهرهایی که در ادامه معرفی می کنیم دیدن کنید.

سوئیس

سوئیس یکی از زیباترین و معروف ترین کشورهای اروپا است که برای سفر در زمستان بسیار مناسب است. این کشور دارای کوهستان های بلند و برفی، رودخانه ها و دریاچه های آبی رنگ، مراتع سبز و چمنزارهای پر گل، شهرهای قدیمی و مدرن و مردمی مهربان و میهمان نواز است. شما می توانید در این کشور از اسکی، پاتیناژ، سورتمه، کوله پشتی، تله کابین و سایر فعالیت های زمستانی و کوهستانی لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای زیبا و تاریخی مانند زوریخ، ژنو، برن، لوزان، بازل و زرمات استفاده کنید. سوئیس همچنین دارای غذاها و شکلات های خوشمزه ای است که می توانید از آنها مزه ببرید.

کانادا

کانادا یکی از بزرگترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان است که برای سفر در زمستان بسیار جذاب است. این کشور دارای طبیعتی خیره کننده، مناظری دیدنی، شهرهایی شلوغ و پر جنب و جوش، فرهنگ و هنری متنوع و مردمی صمیمی و دوستانه است. شما می توانید در این کشور از اسکی، اسنوبرد، اسلد، اسکیت، دوچرخه سواری، کمپینگ، پیاده روی و سایر فعالیت های زمستانی و طبیعی نهایت لذت را ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای مهم و مشهور مانند تورنتو، ونکوور، مونترال، کالگری، اتاوا و کبک سرگرم شوید. کانادا همچنین دارای موزه ها، گالری ها، پارک ها، اماکن تاریخی و بناهای معماری است که می توانید از آنها دیدن کنید.

فنلاند

فنلاند یکی از کشورهای شمالی اروپا است که برای سفر در زمستان بسیار منحصر به فرد و خاص است. این کشور دارای طبیعتی سرسبز و زیبا، جنگل ها و درختانی برف پوش، دریاچه ها و رودخانه هایی یخ زده، شهرهایی مدرن و تمیز و مردمی مهربان و متمدن است. شما می توانید در این کشور از اسکی، اسنوموبیل، کلبه سواری، سورتمه، سونا، شنا و سایر فعالیت های زمستانی و سرما دوست لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای زیبا و پیشرفته مانند هلسینکی، تامپره، تورکو، رووانیمی و اوولو بهره ببرید. فنلاند همچنین دارای جاذبه های خاص و منحصر به فردی است که می توانید از آنها تجربه کنید. مانند دیدن پدیده ی زیبای اورورا یا شفق قطبی، اقامت در هتل های یخی و شیشه ای، بازدید از کلبه ی بابانوئل و پارک ملی لاپلند و خوردن غذاهای محلی و خوشمزه.

کشورهایی که هوای گرم و آفتابی دارند

اگر شما از آن دسته از مردم هستید که دوست دارید در زمستان به کشورهایی سفر کنید که هوای گرم و آفتابی دارند و از ساحل، دریا و طبیعت زیبای آنها استفاده کنید، می توانید از این کشورها و شهرهایی که در ادامه معرفی می کنیم دیدن کنید.

تایلند

تایلند یکی از کشورهای آسیایی است که برای سفر در زمستان بسیار مورد توجه و علاقه ی مسافران است. این کشور دارای آب و هوایی گرم و معتدل، سواحلی شنی و آبی رنگ، جزایری زیبا و دیدنی، طبیعتی سرسبز و متنوع، فرهنگ و هنری غنی و مردمی مهربان و میهمان نواز است. شما می توانید در این کشور از شنا، قایق سواری، غواصی، سورف، ماساژ، یوگا و سایر فعالیت های ساحلی و آبی لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای مهم و پر جمعیت مانند بانکوک، پوکت، چیانگ مای، پاتایا و کرابی بهره ببرید. تایلند همچنین دارای معابد، پالایشگاه ها، بازارها، موزه ها و اماکن تاریخی و فرهنگی است که می توانید از آنها دیدن کنید.

برزیل

برزیل یکی از کشورهای جنوب آمریکایی است که برای سفر در زمستان بسیار شاداب و پر انرژی است. این کشور دارای آب و هوایی گرم و مرطوب، سواحلی خیره کننده و پر از زندگی، جنگل ها و رودخانه هایی بکر و حیرت انگیز، فرهنگ و هنری رنگین و متنوع و مردمی سرزنده و مهمان دوست است. شما می توانید در این کشور از شنا، قایق سواری، غواصی، پاراگلایدینگ، رقص، موسیقی و سایر فعالیت های ساحلی و جشنی لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای مشهور و پر طرفدار مانند ریودوژانیرو، سائوپائولو، سالوادور، برازیلیا و فوزدوایگواسو استفاده کنید. برزیل همچنین دارای موزه ها، گالری ها، پارک ها، اماکن تاریخی و بناهای معماری است که می توانید از آنها دیدن کنید.

استرالیا

استرالیا یکی از کشورهای قاره ی اقیانوسیه است که برای سفر در زمستان بسیار مناسب و جالب است. این کشور دارای آب و هوایی گرم و خشک، سواحلی زیبا و پر از موج، جزایری دیدنی و خاص، طبیعتی خشن و وحشی، فرهنگ و هنری مدرن و جذاب و مردمی مهربان و با دانش است. شما می توانید در این کشور از شنا، قایق سواری، غواصی، سورف، کایاک، کوه نوردی، سافاری و سایر فعالیت های ساحلی و طبیعی لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای بزرگ و معروف مانند سیدنی، ملبورن، بریزبن، پرت، آدلاید و کانبرا بهره ببرید. استرالیا همچنین دارای موزه ها، گالری ها، پارک ها، اماکن تاریخی و بناهای معماری است که می توانید از آنها دیدن کنید.

کشورهایی که فرهنگ، تاریخ و هنر دارند

اگر شما از آن دسته از مردم هستید که دوست دارید در زمستان به کشورهایی سفر کنید که فرهنگ، تاریخ و هنر دارند و از کشف و یادگیری از آنها لذت می برید، می توانید از این کشورها و شهرهایی که در ادامه معرفی می کنیم دیدن کنید.

ایتالیا

ایتالیا یکی از کشورهای جنوبی اروپا است که برای سفر در زمستان بسیار زیبا و جذاب است. این کشور دارای آب و هوایی معتدل و خوشایند، سواحلی شنی و آبی رنگ، کوهستان ها و دریاچه هایی زیبا و سرسبز، فرهنگ و هنری پر ثمر و با ارزش و مردمی مهربان و شاد است. شما می توانید در این کشور از شنا، قایق سواری، پیاده روی، دوچرخه سواری و سایر فعالیت های ساحلی و کوهستانی لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای تاریخی و هنری مانند رم، ونیز، فلورانس، میلان، ناپل و پیزا استفاده کنید. ایتالیا همچنین دارای موزه ها، گالری ها، پارک ها، اماکن تاریخی و بناهای معماری است که می توانید از آنها دیدن کنید. از جمله کلیسای سن پیتر، کلیسای سیستین، کولوسئوم، میدان ناوونا، کانال گراند، پل ریالتو، کاخ دوژه، کلیسای سنتا ماریا دل فیوره، گالری اوفیزی، کلیسای سنتا ماریا نوولا، کاخ پیتی، کلیسای دومو، میدان دل دومو، میدان میراکولی، برج پیزا، کلیسای سنتا ماریا آسونتا و غیره.

مصر

مصر یکی از کشورهای شمالی آفریقا است که برای سفر در زمستان بسیار جالب و معنوی است. این کشور دارای آب و هوایی گرم و خشک، سواحلی شنی و آبی رنگ، صحراها و کویرهایی بی انتها و مرموز، فرهنگ و تاریخی باستانی و ارزشمند و مردمی مهربان و مذهبی است. شما می توانید در این کشور از شنا، قایق سواری، غواصی، صحرانوردی، سفاری، اسب سواری و سایر فعالیت های ساحلی و صحرایی لذت ببرید. همچنین می توانید از بازدید از شهرهای باستانی و مدرن مانند قاهره، الکساندریه، لوکسور، آسوان، شرم الشیخ و هرغاده بهره ببرید. مصر همچنین دارای موزه ها، گالری ها، پارک ها، اماکن تاریخی و بناهای معماری است که می توانید از آنها دیدن کنید.

انتشار: 24 آذر 1402 بروزرسانی: 26 آذر 1402 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1625

به "برای سفر خارجی در زمستان به کجاهای دنیا سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای سفر خارجی در زمستان به کجاهای دنیا سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید