سمت خاص دختر و همسر آقای رئیس!

به گزارش مجله جگوار، در وصف میزبانی ضعیف مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا در کلمبیا بسیار نوشته اند؛ از شرایط حمل ونقل و شرایط نامناسب سالن های برگزاری مسابقات تا تأثیر ارتفاع بالای شهر بوگوتا به عنوان میزبان این مسابقات بر ورزشکاران. همه این موارد گویای این نکته است که میزبانی بوگوتا برای مسابقاتی در سطح قهرمانی دنیا، چندان قابل قبول نبوده است.

سمت خاص دختر و همسر آقای رئیس!

در میان همه این اتفاقاتی که شاید نقدهای شدیدی هم به برگزارکنندگان این مسابقات وارد نموده، نکته عجیب دیگری هم در مراسم اهدای مدال دیده شده که از عجایب میزبانی این دوره از مسابقات است. معلوم نیست به خاطر کمبود نیروی انسانی بوده یا پارتی بازی و یا شکلی از میهمان نوازی کلمبیایی است که رئیس فدراسیون وزنه برداری کلمبیا، همسر و دختر خودش را در میان توزیع کنندگان مدال قرار داده است!

همسر و دختر آقای رئیس دو نفر از توزیع کنندگان مدال در رقابت های وزنه برداری قهرمانی دنیا هستند. تصور کنید اگر در ایران چنین اتفاقی رخ می داد، شاهد چه واکنش هایی به این تصمیم بودیم. در کلمبیا اما انگار هیچ کس با این موضوع مسئله ای ندارد!

مسابقات وزنه برداری قهرمانی دنیا 2022 به میزبانی کلمبیا در حال برگزاری است. حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، کیانوش رستمی، رضا دهدار، مهدی کرمی، علی داودی و آیت شریفی ترکیب تیم ملی مردان را تشکیل می دهند و الهه رزاقی، پریسا نورعلی، الهام حسینی و زینب شیخ ارباب نیز در تیم ملی وزنه برداری زنان ایران حضور دارند. از این جمع تا کنون حافظ قشقایی، مصطفی جوادی، کیانوش رستمی و الهه رزاقی وزنه زده اند که از میان آن ها تنها رستمی در تکضرب پیروز به کسب مدال نقره شده است. این مسابقات تا روز شنبه 26 آذر برای نمایندگان ایران ادامه دارد.

منبع : خبر ورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 21 آذر 1401 بروزرسانی: 21 آذر 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2214

به "سمت خاص دختر و همسر آقای رئیس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمت خاص دختر و همسر آقای رئیس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید