واکنش باشگاه اماراتی به اخراج فرهاد مجیدی! (تور دبی)

به گزارش مجله جگوار، به گزارش الخلیج، اتحاد کلباء در هفته دوازدهم رقابت های لیگ امارات به مصاف خورفکان رفت. تیم مجیدی باوجود آنکه با یک گل در این بازی پیش بود، اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا بازنده بازی گردد. این سومین شکست پیاپی تیم اماراتی با فرهاد مجیدی به شمار می آید که انتقاد های را از این مربی در پی داشت و حتی زمزمه اخراج او هم به گوش رسید.

واکنش باشگاه اماراتی به اخراج فرهاد مجیدی! (تور دبی)

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

مطر الزعابی، نائب رئیس باشگاه اتحاد کلباء حمایت خود را از فرهاد مجیدی خاطرنشان کرد. او گفت: باشگاه از فرهاد مجیدی سرمربی تیم رضایت کامل دارد و به این مربی اعتماد دارد. او دست به کار بزرگی با باشگاه زده است و باید اعلام کنم که تیم احتیاج به تغییرات به ویژه در فاز هجومی دارد.

او ادامه داد: ما در ملاقات اخیر برابر خورفکان تیم برتر میدان بودیم، اما متاسفانه بد شانس بودیم و از فرصت های زیادی که داشتیم استفاده نکردیم. شکست برابر خورفکان برای ما خاتمه کار نیست. هنوز تا خاتمه لیگ بازی های زیادی به جای مانده است و باید تاکید کنم که تیم در جایگاه خوبی در جدول رده بندی واقع شده است.

تیم فرهاد مجیدی باوجود آنکه سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد، اما در رده هشتم جدول رده بندی واقع شده است که این برای تیمی که فصل قبل در رده یازدهم به کار خود خاتمه داد نتیجه خوبی به شمار می آید.

منبع: فرارو
انتشار: 9 دی 1401 بروزرسانی: 9 دی 1401 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 2224

به "واکنش باشگاه اماراتی به اخراج فرهاد مجیدی! (تور دبی)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش باشگاه اماراتی به اخراج فرهاد مجیدی! (تور دبی)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید