برد شیرین بایرن مونیخ؛ روز درخشش تازه وارد ها

به گزارش مجله جگوار، بایرن مونیخ با درخشش رابرت لواندوفسکی و درخشش بازیکنان تازه وارد با چهار گل کلن را مغلوب کرد.

برد شیرین بایرن مونیخ؛ روز درخشش تازه وارد ها

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، بایرن مونیخ بعد از ارائه یک نمایش درخشان در مقابل ستاره سرخ در لیگ قهرمانان، امروز نیز در مقابل کلن و با درخشش دوباره رابرت لواندوفسکی و گل های ایوان پریشیچ و فیلیپ کوتینیو پیروز شده و در انتها هفته پنجم یازده امتیازی گردد.

بایرن مونیخ بازی را بسیار خوب شروع کرد و در همان دقیقه سه به گل اول رسید. پاس عمقی کیمیچ باعث شد لواندوفسکی تک به تک گردد و ضربه او بعد از برخورد به بازیکنان کلن وارد دروازه شد.

در دقیقه 14 بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما ضربه ایستگاهی فیلیپ کوتینیو به دیرک دروازه حریف برخورد کرد.

در ادامه جریان بازی آرام شده و بیشتر در میانه میدان دنبال شد. در اواسط نیمه اول و روی حرکت زیبای کوتینیو، ایوان پریشیچ در گوشه محوطه صاحب موقعیت شد اما ضربه زمینی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

در دقیقه 41 کاینز با یک ضربه محکم دروازه بایرن را تهدید کرد اما مانوئل نویر این ضربه را مهار کرد. در دقیقه 45 بایرن تا آستانه زدن گل دوم پیش رفت اما ضربه چیپ لواندوفسکی بعد از گذر از سد دروازه بان روی سقف دروازه فرود آمد و در نهایت بایرن با رجحان 0-1 راهی رختکن شد.

اما باواریایی ها نیمه دوم را نیز هجومی شروع کردند و در دقیقه 48 به گل دوم هم دست یافتند. باز هم با ارسال کیمیچ، این بار لواندوفسکی با پروازی بلند پیروز به گلزنی شده و خودش و تیمش را دو گله کرد.

در دقیقه 59 و با متوقف شدن کوتینیو در محوطه بایرن صاحب یک ضربه پنالتی شده و اهیزیبوئه نیز اخراج شد. در ادامه خود کوتینیو این موقعیت را تبدیل به گل کرد و بایرن 0-3 از حریف پیش افتاد.

دقایقی بعد جاشوا کیمیچ تا آستانه زدن گل چهارم بایرن نیز پیش رفت اما ضربه فنی او با بدشانسی به دیرک دروازه کلن برخورد کرد. در دقیقه 70 کوردوبا در گوشه محوطه بایرن صاحب موقعیت شد اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

اما در دقیقه 74 و روی پاس کوتینیو، ایوان پریشیچ صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زیبا و دقیق گل چهارم را نیز به ثمر رساند.

در ادامه جریان مسابقه آرام شد و بایرن که از پیروزی خود اطمینان داشت بازی را اداره کرد. در لحظات انتهای نویر دو بار با عکس العملی فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد تا بایرن در نهایت با چهار گل کلن را مغلوب کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 338

به "برد شیرین بایرن مونیخ؛ روز درخشش تازه وارد ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برد شیرین بایرن مونیخ؛ روز درخشش تازه وارد ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید