آخرین شرایط زلزله در کردستان، مصدومیت 4 تن و ترک خوردگی دیوار منازل روستایی

به گزارش مجله جگوار، سخنگوهای جمعیت هلال احمر و سازمان مدیریت بحران کشور، آخرین شرایط مناطق زلزله زده در کردستان را تشریح کردند.

آخرین شرایط زلزله در کردستان، مصدومیت 4 تن و ترک خوردگی دیوار منازل روستایی

محمدحسن قوسیان مقدم، سخنگوی جمعیت هلال احمر در گفت وگو با خبرنگاران درباره آخرین شرایط مناطق متاثر از زلزله در استان کردستان، گفت: برابر گزارش ها، این زلزله تا به امروز تنها چهار مصدوم داشته که این افراد نیز در حین خروج از منزل و فرار در شهرستان مریوان و روستاهای اطراف آن مصدوم شده اند.

وی با بیان این که تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر در مناطق متاثر از زلزله حضور دارند، گفت: همچنین عوامل و امدادگران هلال احمر در هفت شهرستان دیواندره، سقز، بانه، مریوان، سروآباد، سنندج و کامیاران در آماده باش کامل هستند.

ترک خوردگی دیوار بعضی منازل روستایی

علی بختیاری، سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور نیز در گفت وگو با خبرنگاران گفت: در گزارشی که از مدیرکل بحران استان کردستان داشتیم، خوشبختانه جریان برق، گاز، آب و تلفن در شهرستان مریوان و دیگر مناطق تحت تاثیر زلزله برقرار است.

وی ادامه داد: تنها طبق گزارش های دریافتی در بافت های قدیمی و روستایی مریوان، گزارش هایی مبنی بر ترک خوردگی ایجاد شده اما میزان آن و این که واحد از نوع تعمیری یا تخریب است یا خیر؛ باید توسط بنیاد مسکن آنالیز و طی روزهای آینده اعلام گردد.

به گفته بختیاری، موردی از فوت در پی این زلزله نیز گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 2 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1603

به "آخرین شرایط زلزله در کردستان، مصدومیت 4 تن و ترک خوردگی دیوار منازل روستایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط زلزله در کردستان، مصدومیت 4 تن و ترک خوردگی دیوار منازل روستایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید