شروع رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/اصفهان مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با اشاره به دریافت مجوز برگزار رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از سازمان توسعه تجارت و ستاد پیشگیری از شیوع کرونا استان، گفت: نمایشگاه های اصفهان سال جاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی از سوم تیر ماه برگزار می گردد.

شروع رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی

علی یارمحمدیان در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به آغاز دوباره رویدادهای نمایشگاهی اصفهان از 3 تیرماه، اظهار کرد: نخستین نمایشگاه سال جاری بعد از شیوع کرونا در کشور، هجدهمین نمایشگاه صنعت دام، طیور و دامپزشکی است که از سوم تا ششم تیر ماه به مدت چهار روز برپا خواهد بود و ساعت بازدید آن از 10 صبح تا 18 بعد از ظهر است.

وی اضافه نمود: نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سازمان توسعه و تجارت ایران و سازمان صمت استان مجوز دارد و همچنین مجوزهای لازم را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و ستاد پیشگیری از کرونای استان دریافت نموده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه های استان اصفهان با تاکید بر اینکه نمایشگاه های اصفهان سال جاری با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می گردد، توضیح داد: این پروتکل ها از دو ماه پیش با جلسات کارشناسی بین شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، کارشناسان ستاد پیشگیری از شیوع کرونا دانشگاه علوم پزشکی اصفهان پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی در دسته های مختلفی تدوین شده است، یادآور شد: پروتکل های بهداشتی غرفه سازی، مشارکت کنندگان، بازدیدکنندگان و سایت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان از جمله این پروتکل ها است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1092

به "شروع رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع رویدادهای نمایشگاهی اصفهان با رعایت پروتکل های بهداشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید