آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه، 1400 صندوق ثابت و سیار داریم

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/گیلان مدیرکل بهزیستی گیلان، با بیان اینکه گیلانیان مومن و خیر سال گذشته سه میلیارد تومان زکات فطریه به مددجویان بهزیستی استان هدیه کردند، گفت: سال جاری نیز بالغ بر 1400 صندوق ثابت و سیار جمع آوری زکات از سوی بهزیستی استان آماده شده است.

آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه، 1400 صندوق ثابت و سیار داریم

حسین نحوی نژاد در گفت وگو با خبرنگاران، از آمادگی بهزیستی استان گیلان برای دریافت زکات فطریه روزه داران اطلاع داد و اظهار کرد: زکات فطریه با هماهنگی شورای زکات استان گیلان بین نیازمندان توزیع می گردد.

وی با بیان اینکه گیلانیان مومن و خیر سال گذشته سه میلیارد تومان زکات فطریه به مددجویان بهزیستی استان هدیه کردند، گفت: سال جاری نیز بالغ بر 1400 صندوق ثابت و سیار جمع آوری زکات از سوی بهزیستی استان آماده شده است.

مدیرکل بهزیستی گیلان، با اشاره به شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پرهیز از تجمع، افزود: به منظور به حداقل رساندن تجمع مردم پیرامون صندوق های دریافت زکات و عدم نقل و انتقال پول نقد، شیوه های بانکی و اینترنتی پرداخت زکات فطریه فراهم شده است.

نحوی نژاد، با بیان اینکه مردم می توانند از کد دستوری #0056655 برای پرداخت زکات فطریه و کفاره اقدام نمایند، گفت: همچنین پرداخت آنلاین و کارت به کارت وجوهات فطریه به وسیله شماره کارت 6367957087822636 ممکن است.

وی از رعایت کامل پروتکل های بهداشتی توسط همکاران حاضر در محل صندوق های جمع آوری زکات اطلاع داد و یادآور شد: استفاده از ماسک و دستکش و رعایت فاصله فیزیکی با مردم الزامی است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1707

به "آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه، 1400 صندوق ثابت و سیار داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی بهزیستی برای دریافت آنلاین وجوهات فطریه، 1400 صندوق ثابت و سیار داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید