احتمال تداوم قوانین سخت گیرانه و محدودیت های کرونایی در انگلیس تا خرداد

به گزارش مجله جگوار، مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس هشدار داد، با توجه به شرایط جاری شیوع ویروس کرونا در این کشور احتمال تداوم قوانین سخت گیرانه و محدودیت ها در انگلیس تا اوایل خردادماه ادامه یابند.

احتمال تداوم قوانین سخت گیرانه و محدودیت های کرونایی در انگلیس تا خرداد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نایل فرگوسن مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس هشدار داد که این کشور در موقعیتی نیست که بخواهد قوانین قرنطینه و سخت گیری ها در رابطه با مقابله با ویروس کرونا را تا خاتمه ما می (11 خرداد) را لغو کند.

به نوشته دیلی صاباح، استاد امپریال کالج لندن و مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس معتقد است، برای مقابله با ویروس کرونا در این کشور ابتدا باید شیوع آن کاهش یابد و تست دریافت از افراد در انگلیس بسیار بیشتر گردد.

او به رادیو بی بی سی گفت: ما خواستار حرکت به سمت وضعیتی هستیم که حداقل تا خاتمه ماه می (11 خرداد) بتوانیم بعضی از این قوانین محدودکننده (شامل قرنطینه) را برداریم و اساس کارمان را بر فناوری و تست دریافت متمرکز کنیم نه اینکه قرنطینه کامل را (در کشور) داشته باشیم.

مشاور ارشد پزشکی دولت انگلیس توضیح داد: کار بسیار بزرگی به منظور آنالیز اینکه چطور میتوانیم بعضی از قوانین فاصله گذاری اجتماعی کنونی را با یک رژیم مبتنی بر تست فراگیر (کرونا) و دسترسی بسیار سریع به تست تغییر دهیم، در جریان است.

وی البته هشدار داد: البته به منظور تغییر به سمت این رژیم و کاری که ما هم اکنون در حال اجرا دادن آن هستیم باید تعداد (موارد ابتلا به ویروز کرونا) کاهش یابد. به دنبال شیوع گسترده کرونا در انگلیس و ابتلای بوریس جانسون نخست وزیر این کشور و وزیر بهداشت دولت او به این ویروس، دولت قوانین سختگیرانه ای از قبیل قرنطینه سراسری در انگلیس اعمال نموده و از مردم خواسته در خانه های خودشان بمانند.

طبق آخرین آمارها، تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در انگلیس 41903 نفر و تعداد فوتی ها به 4313 تن افزایش یافته است.

ص

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 5 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 967

به "احتمال تداوم قوانین سخت گیرانه و محدودیت های کرونایی در انگلیس تا خرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تداوم قوانین سخت گیرانه و محدودیت های کرونایی در انگلیس تا خرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید