تور ارزان ارمنستان: ادعای ایروان: جمهوری آذربایجان کامیون های ایرانی را بازرسی می نماید

به گزارش مجله جگوار، سرویس امنیت ملی ارمنستان ادعا کرد، پلیس جمهوری آذربایجان کامیون های دارای پلاک ایران را که راهی ارمنستان هستند، بازرسی می نمایند.

تور ارزان ارمنستان: ادعای ایروان: جمهوری آذربایجان کامیون های ایرانی را بازرسی می نماید

با ما سفر کنید و با تور ارزان ارمنستان از کشور جذاب همسایه دیدن کنید و شهر زیبای ایروان را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نهاد دولتی امنیتی-اطلاعاتی ارمنستان با انتشار یک بیانیه مدعی شد که جمهوری آذربایجان در حال بازرسی کامیون های با پلاک ایران است.

در شرایطی که اخیرا بسته شدن جاده گوریس-قاپان و متوقف شدن خودروهای باری و مسافری ایرانی در خاک جمهوری آذربایجان خبرساز شده بود، یک نهاد امنیتی ارمنستان ادعا کرد که باکو در حال بازرسی از کامیون های ایرانی است.

بنا بر گزارش وبگاه ارمنستانی پان آرمِنیَن، سرویس امنیت ملی ارمنستان با انتشار یک بیانیه ادعا کرد که پلیس جمهوری آذربایجان در حال بازرسی کامیون های دارای پلاک ایرانی است؛ کامیون هایی که حامل کالا و محصولات از جمهوری اسلامی ایران به ارمنستان هستند.

در بیانیه این نهاد دولتی اطلاعاتی و امنیتی ارمنستان آمده است: گاردهای مرزی سرویس امنیت ملی جمهوری ارمنستان و گاردهای مرزی سرویس امنیتی فدرال فدراسیون روسیه در کوشش مشترک هستند که این شرایط را حل نمایند.

در بیانیه سرویس امنیت ملی ارمنستان که مسئول تامین امنیتی و اطلاعاتی ملی این کشور است، به جزئیات بیشتری درباره ادعای بازرسی کامیون های دارای پلاک ایران اشاره نشده است.

مقام های باکو تا به امروز به ادعای ایروان درباره بازرسی کامیون های دارای پلاک ایران به وسیله پلیس جمهوری آذربایجان واکنشی نشان نداده اند.

چندی قبل گزارش ها درباره توقف خودروهای باری و مسافری ایرانی در خاک جمهوری آذربایجان خبرساز شده بود.

پنجم شهریورماه ارجعلی علیزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی گفت: بدنبال مسدود شدن جاده گوریس - قاپان به وسیله جمهوری آذربایجان بخشی از راستا ارتباطی ایران و ارمنستان که در خاک آذربایجان قرار گرفته است، بیش از 120 خودروی باری و مسافری کشورمان در این راستا متوقف شدند.

علیزاده همان روز در مصاحبه با خبرنگاران گفته بود: قسمتی از راستا زمینی ایران به ارمنستان که در خاک جمهوری آذربایجان قرار گرفته است، در پی تشدید اختلافات دو کشور، به وسیله طرف آذربایجانی بسته شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی اضافه نمود: با توجه به مشکل پیش آمده در حال حاضر از تردد خودروها از مرز نوردوز به سمت ارمنستان جلوگیری می گردد تا نتیجه رایزنی ها و پیگیری ها در این خصوص تعیین گردد (جزئیات بیشتر).

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 شهریور 1400 بروزرسانی: 23 شهریور 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1825

به "تور ارزان ارمنستان: ادعای ایروان: جمهوری آذربایجان کامیون های ایرانی را بازرسی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ارمنستان: ادعای ایروان: جمهوری آذربایجان کامیون های ایرانی را بازرسی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید