ارتش عراق: جنگنده های آمریکایی به پایگاه های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش تجاوز کردند

به گزارش مجله جگوار، ارتش عراق طی بیانیه ای بیان کرد که جنگنده های آمریکایی بامداد روز آدینه به پایگاه های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش عراق تجاوز کردند.

ارتش عراق: جنگنده های آمریکایی به پایگاه های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش تجاوز کردند

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، ارتش عراق بامداد آدینه درباره حمله جنگنده های آمریکایی به پایگاه های الحشدالشعبی در چهار منطقه بیانیه صادر کرد.

به گزارش سومریه نیوز، در این بیانیه آمده است: ساعت 1:15 دقیقه بامداد روز آدینه آمریکا به وسیله بمباران هوایی به پایگاه های وابسته به الحشد الشعبی و گروه های ضربت و گردان نوزده ارتش تجاوز کرد.

شبکه خبری المیادین بامداد روز آدینه گزارش داد که جنگنده های آمریکایی دست کم سه حمله هوایی به جرف الصخر و السعیدات انجام دادند.

منابع المیادین خبر دادند که جنگنده های آمریکایی در حمله به منطقه السعیدات در بخش جرف الصخر یک بخش درمانی و یک پایگاه نگهداری از تجهیزات نظامی را بمباران کردند.

بر اساس گزارش ها، جنگنده های آمریکایی فرودگاه در حال ساخت کربلا را نیز بمباران نموده و طبق گفته منابع عراقی یکی از کارمندان در این بمباران کشته شده است.

رسانه های عراقی خبر دادند که در حمله جنگنده های آمریکایی 2 پلیس استان بابل کشته شده و 7 نفر دیگر نیز مجروح شدند که سه نفر از آنها از نیروهای الحشد الشعبی، دو نفر از نیروهای ارتش و دو نفر از نیروهای وزارت کشور بودند.

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 908

به "ارتش عراق: جنگنده های آمریکایی به پایگاه های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش تجاوز کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتش عراق: جنگنده های آمریکایی به پایگاه های الحشدالشعبی، پلیس و ارتش تجاوز کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید