اروپایی ها به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا تمایل دارند

به گزارش مجله جگوار، پیمایش افکارسنجی در کشورهای عظیم و مهم اروپایی نشان از تمایل مردم این قاره به پیروزی نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دارد.

اروپایی ها به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا تمایل دارند

با ما سفر کنید و با تور تابستان اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نظرسنجی جدیدی که توسط مؤسسه یوگاو (YouGov) در کشورهای اروپایی اجرا شده، نشان می دهد که مردم این قاره خواهان پیروزی جو بایدن نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا و شکست دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی این کشور هستند.

این نظرسنجی که در بازه زمانی 15 سپتامبر تا 4 اکتبر 2020 و در کشورهای انگلیس، فرانسه، آلمان، اسپانیا، ایتالیا، سوئد و دانمارک برگزار گردیده، تمایل قاطع اروپایی ها به پیروزی بایدن بر ترامپ را نشان می دهد.

به نوشته وبگاه این مؤسسه، علی رغم اینکه مردم کشورهای اروپایی علاقه دارند بایدن در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شوند اما بیشتر آنها نیز احتمال می دهند که چنین اتفاقی رخ ندهد.

این نظرسنجی نشان داد که بسیاری از اروپایی ها نگران هستند انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا منصفانه و آزاد نباشد و درباره فرایند سیاسی در ایالات متحده شک دارند.

بر این اساس، فقط 2 تا 11 درصد از اروپایی ها معتقدند انتخابات ماه نوامبر در آمریکا، کاملا آزاد و عادلانه خواهد بود.

طبق نتایج این نظرسنجی، انگلیسی ها، فرانسوی ها، آلمانی ها و سوئدی ها کسانی هستند بیش از همه اطمینان دارند انتخابات ریاست جمهوری آمریکا آزاد و منصفانه نخواهد بود. دانمارکی ها و اسپانیایی ها در این موضوع دو دسته هستند و ایتالیایی ها بیش از بقیه فکر می نمایند که فرایند دموکراتیک در ایالات متحده قوی خواهد بود.

پیش از این،نظرسنجی های همزمانی که به صورت مشترک توسط خبرگزاری رویترز و مؤسسه ایپسوس در شش ایالت کلیدی آمریکا انجام گرفته، نشان داده بود بایدن در سه ایالت از ترامپ پیش است و در سه ایالت دیگر نیز تقریبا مساوی هستند.

در همین ارتباط، بامداد امروز (پنجشنبه) مناظره معاونان نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان کاملا هریس و مایک پنس برگزار گردید و نظرسنجی ها نشان داد که اکثریت، طرفِ دموکرات را برنده این مناظره قلمداد کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1399 بروزرسانی: 19 آبان 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1274

به "اروپایی ها به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا تمایل دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اروپایی ها به پیروزی بایدن در انتخابات آمریکا تمایل دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید