از سه گانه اعتراض استراماچونی تا احتمال مربیگری جواد زرینچه

به گزارش مجله جگوار، به گزارش خبرنگاران، بد قولی مسئولان استقلال و عدم تحقق وعده های اقتصادی آنها خاتمه باعث شد تا استراماچونی از کوره در رفته و اعتراضش را به صورت آشکار بروز دهد.

از سه گانه اعتراض استراماچونی تا احتمال مربیگری جواد زرینچه

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام با یکی از بهشت های روی زمین اشنا شوید و زیبایی های هوشی مین و هانوی را در سفر دلپذیری تجربه کنید.

سرمربی آبی پوشان که این تیم را به اوج رساند، در اولین گام از سه گانه اعتراضش روز گذشته با لباس شخصی در تمرین حضور یابد و تمرین را به دستیارانش بسپارد.

وی در دومین مرحله اعتراضش را با غیبت در نشست خبری پیش از بازی نشان داد و پایان در حالی که شنیده می گردد حتی جوابگوی تماس مدیران باشگاه هم نیست، به همراه دستیارانش از حضور در تمرین خودداری کرد تا هرگونه اقدام باشگاه برای پنهان کردن اختلاف و اعتراضش بگیرد.

حالا این شائبه پیش آمده که آیا سرمربی آبیها که از محبوبیت بسیار زیادی نزد طرفداران این تیم برخوردار شده به هنگام ملاقات با پیکان در استادیوم حضور پیدا می نماید یا خیر.

امیر حسین فتحی که با رفتار اعتراض آمیز استراماچونی بیشتر از همه دوران حضورش در استقلال تحت فشار قرار گرفته و پیش بینی واکنش های طرفداران در بازی فردا نیز برای او سخت نیست، در آخرین دقایق تمرین امروز با این امید که تاحدودی از تنش های تیمش بکاهد، در مجموعه انقلاب حضور یافت.

استقلالی ها که جواد زرینچه را به همراه مدیران رسانه ای باشگاه در لیگ برتر و آسیا راهی کوالالامپور می کردند تا در کارگاه های آموزشی AFC حضور پیدا نمایند، سفر سرپرست تیم خود را لغو نموده اند تا در صورت عدم حضور استراماچونی هنگام بازی، راهنمایی تیم را به وی بسپارند.

آبی پوشان از هفته چهاردهم رقابتهای لیگ برتر فردا (دوشنبه) و از ساعت 17:30 در استادیوم شهدای شهر قدس به ملاقات پیکان می فرایند و عملا نیمکت این تیم هنوز بلاتکلیف است.

قرار است هیات مدیره باشگاه استقلال امشب درباره مسائل پیش آمده تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 636

به "از سه گانه اعتراض استراماچونی تا احتمال مربیگری جواد زرینچه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از سه گانه اعتراض استراماچونی تا احتمال مربیگری جواد زرینچه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید