استیلی: بازیکنان دوملیتی زیادی به ما معرفی می شوند

به گزارش مجله جگوار، اگر باز هم نفراتی هستند که کیفیت و شرایط لازم را دارند می توانیم آنها را دعوت کنیم چرا که می خواهیم بهترین ها برای حضور در تیم امید انتخاب شوند.

استیلی: بازیکنان دوملیتی زیادی به ما معرفی می شوند

حمید استیلی گفت:خوشبختانه اردوی بسیار خوبی داشتیم و به مدت 3 روز عملکرد کلیه نفرات را زیر نظر گرفتیم. کادر فنی هم از شرایط اردو راضی بودند خصوصا با توجه به اینکه بعضی از این بازیکنان قبلا دعوت نشده بودند. سعی کردیم بسیاری از بازیکنان شاغل در لیگ های دسته اول و دوم حتی لیگ امیدها را در این اردو دعوت کنیم و عملکرد آنها را مورد ارزیابی قرار بدهیم که فکر می کنم موفقیت آمیز بود.به نظر من قطعا تعدادی از بچه هایی که در این اردو دیدیم می توانند به ما یاری نمایند و با توجه به نیازهای کادر فنی دعوت می شوند.

استیلی افزود:از امروز(سه شنبه) سایر نفرات از لیست دوم وارد اردو می شوند ، بازیکنانی که تقریبا یک سال است در کنار هم هستیم و تجربه حضور در بازی های متعدد بین المللی را داشته اند. با این وجود حالا و با آمدن فرهاد مجیدی هیچ پیش زمینه ذهنی وجود ندارد و همه نفرات به خوبی با یکدیگر مقایسه می شوند تا بر اساس نیازی که داریم بهترین ها به اردوی بعدی ما در تیرماه دعوت شوند.رقابت در شرایط عادلانه وجود دارد و دست کادر فنی برای انتخاب بازیکن در پست های مختلف باز است.

مدیر تیم امید همچنین در مورد بازیکنان دورگه ایرانی شاغل در فوتبال اروپا گفت:فکر می کنم به خوبی ثابت نموده ایم که برای ما هیچ تفاوتی در این بین وجود ندارد. بازیکنان دورگه زیادی به ما معرفی می گردد که ابتدا شرایط قانونی و سنی آنها را آنالیز می کنم. اگر بازیکنی شرایط لازم را داشته باشد و عملکردش هم مورد تایید قرار بگیرد هیچ محدودیتی نداریم. در اردوهای قبلی هم نفراتی با این شرایط دعوت شدند و این بار هم شاهد حضور دو بازیکن دیگر هستیم. اگر باز هم نفراتی هستند که کیفیت و شرایط لازم را دارند می توانیم آنها را دعوت کنیم چرا که می خواهیم بهترین ها برای حضور در تیم امید انتخاب شوند.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 15 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 231

به "استیلی: بازیکنان دوملیتی زیادی به ما معرفی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: بازیکنان دوملیتی زیادی به ما معرفی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید