افزایش اجاره بها مسقف شد: سالی 25 درصد

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران؛ رئیس جمهور درباره مشکل مستأجران گفت: مقرر کردیم اجاره بها از فردا در تهران نمی تواند 25 درصد بیشتر از سال قبل باشد. در سایر کلانشهرها از 20 درصد بیشتر نباید باشد و در بقیه شهرها، هم 15 درصد.

افزایش اجاره بها مسقف شد: سالی 25 درصد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فارس، حسن روحانی، رئیس جمهور، صبح امروز (یکشنبه 8 تیر) در جلسه ستاد ملّی مقابله با کرونا، با اشاره به اقدامات دولت در ایام کرونا گفت: خدمت مردم شهادت می دهم که همه مسئولینی که من می شناسم شش ماه است یک روز هم استراحت ننموده اند و پشت سر هم دارند کار می نمایند. البته به این معنی نیست که همه مسائل مردم حل شده است. به مردم یاری نموده ایم، به عده ای که مشاغلشان تعطیل شده وام داده ایم. بسته معیشتی ویژه به سه میلیون خانوار در چهار ماه اخیر اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: واکنش روحانی به نقدها مجلس

وی ادامه داد: این اقدامات، حداکثر توان دولت بوده و دولت تمام توان خود را به کار گرفت و ما امروز نه احتیاج به استقراض از خارج داریم نه بانک مرکزی. البته احتیاج به وحدت و همکاری داریم و این ، قطعی و لازم است.

روحانی درباره مشکل مستأجران گفت: مقرر کردیم اجاره بها از فردا در تهران نمی تواند 25 درصد بیشتر از سال قبل باشد. در سایر کلانشهرها از 20 درصد بیشتر نباید باشد و در بقیه شهرها، هم 15 درصد.

وی اضافه کرد: این مبنایی برای افزایش اجاره بها است. اینکه اجاره بهایی که از فردا منعقد می گردد تا کی معتبر است، محل بحث است. تصمیم بر این است تا زمانی معتبر باشد که وزارت بهداشت شرایط این ویروس را از حالت اضطرار خارج کند. از آن تاریخ به بعد، قراردادها سه ماه دیگر تمدید می گردد و بعد از آن سه ماه، موجر و مستأجر می توانند با توافق جدیدی با هم ادامه دهند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1047

به "افزایش اجاره بها مسقف شد: سالی 25 درصد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش اجاره بها مسقف شد: سالی 25 درصد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید