امیر دریادار سیاری: می توانیم با توان داخلی بر کرونا غلبه کنیم، نیازی به غرب نداریم

به گزارش مجله جگوار، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: با استفاده از تجارب گذشته و اتکا به دانش و توان داخلی و بها دادن به جوانان مطمئن باشید که می توانیم بر کرونا غلبه کنیم.

امیر دریادار سیاری: می توانیم با توان داخلی بر کرونا غلبه کنیم، نیازی به غرب نداریم

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر دریادار حبیب الله سیاری رئیس ستاد و معاون هماهنگ نماینده ارتش، در پاسخ به این سوال که آیا همانطور که در زمینه های دیگر که تحریم بودیم و توانستیم بر مسائل فائق بیاییم و حل کنیم دولت می تواند در زمینه مبارزه با کرونا با وجود تحریم های آمریکا و مسائل کشور بر کرونا نیز غلبه کند، گفت: گسترش ویروس کرونا در جهان نشان داد که هر کسی دنبال کار و منافع خودش است و آن کشور هایی که ادعا می نمایند بسیار پیشرفته هستند، ماسک های کشور های دیگر را در فرودگاه ها و بنادر از هم سرقت می نمایند.

وی ادامه داد: آمریکا با آن همه ادعا ماسک های خریداری شده دیگر کشور ها را سرقت می نماید و مردم این کشور ها بخاطر کمبود ها در فروشگاه ها همدیگر را کتک می زنند و برای تهیه مواد غذایی چگونه به فروشگاه ها حمله می نمایند. این اتفاقات به ما نشان می دهد تمدنی که سران این کشور ها مدعی داشتن آن هستند ظاهری است و زمانی که اتفاقاتی مانند گسترش ویروس کرونا و موضوعات این چنینی رخ می دهد همه چیز بهم می ریزد.

معاون هماهنگ نماینده ارتش با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای مقابله با ویروس کرونا در کشورمان و شرایط فعلی کشور توضیح داد: با وجود تمامی تحریم ها و دشمنی دشمنان ملت شریف ایران که در این سال ها با تحریم و فشار مالی معیشت مردم را هدف قرار داده اند، آیا مسائل و اتفاقاتی که بعد از شیوع ویروس کرونا در آمریکا و بعضی دیگر کشور ها رخ داد در کشور ما نیز رخ داد؟ به هیچ وجه.

امیر دریادار سیاری توضیح داد: ایران با وجود همه سختی ها و مسائل در صورتی که بعضی مردم در کشور های به اصطلاح پیشرفته به جان هم افتاده و یا از هم فرار می نمایند مردم شریف و غیور ایران باز هم فدای هم می شوند و انسانیت را رعایت می نمایند. این گذشت و ایثار کادر درمانی و همه مردم شریف ایران در مقابله با کرونا که هرکسی در حد توان به میدان خدمت رسانی به مردم عزیزمان آمده، نشان دهنده اصالت و هویت فرهنگی ملت ماست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: در موضوع مقابله با کرونا و دیگر مسائل و مسائل پیش رو هیچ راهی جز دست گذاشتن روی زانوی خود نداریم، ما باید مانند دیگر حوزه ها به میدان عمل و خدمت رسانی به مردم عزیزمان بیاییم و همگان دیدن که به سرعت فراوری ماسک، مواد شوینده و ضد عفونی نماینده، دستگاه تنفس مصنوعی، تخت بیمارستانی و نقاهتگاه فراوری کنیم و منتظر دیگران نمانده و الحمدلله نیازی هم به کشور های غربی و برطرف تحریم های آمریکا نداشته باشیم.

معاون هماهنگ نماینده ارتش گفت: باید توجه داشته باشیم که هیچ کسی بدون منت به ما یاری نمی نماید، پس باید خودمان با استفاده از تجارب گذشته و اتکا به دانش و توان داخلی و بها دادن به جوانان و باور به اینکه ما می توانیم، اقدام کنیم و مطمئن باشید که می توانیم بر کرونا غلبه کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 991

به "امیر دریادار سیاری: می توانیم با توان داخلی بر کرونا غلبه کنیم، نیازی به غرب نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیر دریادار سیاری: می توانیم با توان داخلی بر کرونا غلبه کنیم، نیازی به غرب نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید