انتقاد نماینده مردم از سهم پایین رفسنجان در توزیع امکانات دولتی

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/کرمان نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از توزیع نامناسب امکانات دولتی در این شهرستان، گفت: سهم توزیع امکانات در رفسنجان کمتر از 25 درصد نسبت به جنوب استان کرمان است.

انتقاد نماینده مردم از سهم پایین رفسنجان در توزیع امکانات دولتی

احمد انارکی محمدی امشب 9 آذرماه در شورای ورزش شهرستان رفسنجان با حضور معاون پارلمانی و امور استان های وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: مسائل ورزشی شهرستان زیاد است و باتوجه به سرانه و امکانات ورزشی نیازمند یاری و مساعدت هستیم.

وی اعلام کرد: رفسنجان به عنوان شهرستان برخوردار تلقی شده که شاخصه های برخورداری آن جاده ها، دانشگاه ها و امکاناتی است که وجود دارد اما در مورد توزیع امکانات نسبت به جنوب استان سهم دولتی ما کمتر از 25 درصد است و اکثر زیرساخت های شهرستان توسط خیران ایجاد شده است.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس توضیح داد: قهرمانان و نام آورانی از رفسنجان از جمله فوتبالیست های ما در جهان مانند سامره و علیزاده و قهرمانانی مانند منصور پورمیرزایی داریم که افتخارات شهرستان هستند.

انارکی محمدی ادامه داد: ظرفیت اسب این شهرستان خیلی بالاست، وجود بیش از سه هزار اسب در رفسنجان این شهرستان را به قطب اسب کشور تبدیل نموده است و علاقمندان زیادی دارد و هر ساله مسابقات زیبایی در رفسنجان برگزار می گردد.

وی با اشاره به توسعه فضاهای ورزشی در سطح شهر، اظهار داشت: هرجا شهردار پارک ایجاد نموده ما هم قول زمین چمن در کنار آن دادیم و نسبت به انجام آن اهتمام داریم.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی عنوان نمود: در بحث سالن های ورزشی نیازمند سالن جدید حداقل با پنج هزار نفر هستیم که اگر دولت آغازگر آن باشد خیران پای کار خواهند بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 614

به "انتقاد نماینده مردم از سهم پایین رفسنجان در توزیع امکانات دولتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد نماینده مردم از سهم پایین رفسنجان در توزیع امکانات دولتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید