انتقاد پیشکسوت استقلال از مالک ملوان، مسئولان انزلی مراقب باشند!

به گزارش مجله جگوار، علی چینی در گفت وگو با خبرنگاران گفت: نمی دانم مسئولان ملوان، آقای میرابی را از کجا پیدا کرده و چطور به این شخص اعتماد کرده اند که مالکیت تیمشان را به او بسپارند؟ وی چطور مالکی است که در جیبش یک میلیون تومان پول پیدا نمی شود؟

انتقاد پیشکسوت استقلال از مالک ملوان، مسئولان انزلی مراقب باشند!

وی اضافه نمود: قبل از اولین بازی ما در لیگ برتر، یک میلیون و 105 هزار تومان پول نوار قلبی بازیکنان را بنده به درخواست ایشان، از جیبم دادم و به من گفتند فردا این پول را به تو برمی گردانم. امروز که دو هفته از آن روز می گذرد، با امروز و فردا کردن و وعده دادن، هنوز طلب یک میلیونی من را پس نداده اند. پس چطور وی توان اداره تیمی مثل ملوان را دارد؟

مربی پیشین تیم فوتبال ملوان شرح داد: روزی که علی لطیفی در خصوص این آقای مالک افشاگری کرد، او را از کار برکنار کردند و ایشان سه بار به من پیام داد که به جای لطیفی، سرمربی تیم شوم. در پاسخ به او گفتم که دور زدن در رفاقت، خط قرمز خانواده ما است. من شاگرد مکتب اسطوره هایی مثل حجازی و پورحیدری هستم و دور زدن در فوتبال را بلد نیستم.

چینی گفت: وقتی من این پیشنهاد را نپذیرفتم، فردی را که حدش کوتاه است را به جای لطیفی، سرمربی کرده اند تا به اهدافشان در این تیم برسند.

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: آقای میرابی که امروز مالک ملوان هستید! شما در زمان فوتبالتان یک فوتبالیست متوسط بودید و در سطح بالا بازی نکردید و شاید به همین دلیل، مرام فوتبالیست های بزرگ را ندارید و با وعده و وعید، تیمتان را اداره می کنید اما این را بدانید که زمان قول دادن و عمل نکردن در ملوان سپری شده است و هواداران این تیم هوشیارتر از آن هستند که اجازه بدهند این روند ادامه داشته باشد.

چینی گفت: من در جوانی همبازی سیروس قایقران بودم که اسطوره قدیمی تیم گیلان و ملوان است. آقای میرابی در این تیم امثال قایقران بازی کرده اند. شما بدانید کجا آمدید و مسئولیت چه تیمی را گرفته اید. ملوان دهها هزار تماشاگر عاشق دارد که با این تیم زندگی می کنند؛ با شادی های آن شاد و با ناراحتی های آن غمگین می شوند. لطفاً احساسات هواداران را قربانی اهداف خود نکنید.

وی ادامه داد: شاید تا چند روز پیش هواداران ملوان نمی دانستند چرا بازیکنان زیادی از این تیم می رفتند و به اشتباه فکر می کردند علی لطیفی زمینه جدایی آنها را فراهم می کند اما امروز تعیین شده که چه کسی به دنبال جدایی بازیکنان بزرگ و تأثیرگذار از ملوان بود. به مسئولین ورزش شهر انزلی هشدار می دهم؛ مراقب جابجایی تیمتان باشید.

چینی تأکید کرد: وقتی فردی که ادعای مالکیت می کند، دست بازیکن چک سرقتی می دهد و برای تردد بازیکنان، تاکسی اجاره می کند و محل اسکان بازیکنان را در خانه های اجاره ای مسافران تعیین می کند، چطور می تواند از پس هزینه های یک تیم دسته اولی، هزینه های سفر، اجاره زمین، میزبانی و ... برآید؟

مربی پیشین تیم فوتبال ملوان گفت: بار دیگر از مسئولان ورزش انزلی تقاضا می کنم که به احترام اسطوره هایی مثل قایقران، غفور جهانی و دیگر بازیکنان قدیمی این تیم و دهها هزار هوادار عاشق، هوای تیمشان را داشته باشند و از آن مراقبت کنند. ملوان یک امانت بزرگ است که باید به اهلش سپرده شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 322

به "انتقاد پیشکسوت استقلال از مالک ملوان، مسئولان انزلی مراقب باشند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد پیشکسوت استقلال از مالک ملوان، مسئولان انزلی مراقب باشند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید