بار ترافیکی جنوب شرق استان تهران بر دوش جاده تهران -قرچک است

به گزارش مجله جگوار، معاون امور عمرانی استاندار تهران با اشاره به اینکه باید معضل جاده قرچک- تهران به طور جدی حل گردد گفت: بار ترافیکی جنوب شرق استان تهران بر دوش جاده تهران -قرچک است.

بار ترافیکی جنوب شرق استان تهران بر دوش جاده تهران -قرچک است

به گزارش خبرنگاران، محمد تقی زاده ظهر پنج شنبه در جلسه آنالیز مسائل پروژه های عمرانی شهرستان قرچک طی سخنانی اظهار کرد: بازدید از جاده های بین شهری و مواصلاتی استان به منظور آنالیز دقیق مسائل و اجرای راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت در دستور کار است.

تقی زاده اضافه نمود: جاده تهران به قرچک از مسیرهای پرتردد و پرترافیک است که به طور جدی حل معضلات آن پیگیری می گردد، چرا که بار ترافیکی شهرستان های جنوب شرق استان تهران را به دوش می کشد.

وی با بیان اینکه کمربندی های شمالی و جنوبی قرچک، موضوع فراشهری و فرامنطقه ای است و فقط مختص این شهرستان نیست، گفت: دستگاه های اجرایی برای حل مسائل عمرانی به مدد یکدیگر بیایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به اینکه یکی از اولویت های استانداری تهران، بازآفرینی بافت های ناکارآمد و فرسوده است، اضافه نمود: بازآفرینی فضاهای شهری دارای مؤلفه های مختلف و موضوعات مالی، عمرانی و اجتماعی در آن نهفته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 225

به "بار ترافیکی جنوب شرق استان تهران بر دوش جاده تهران -قرچک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بار ترافیکی جنوب شرق استان تهران بر دوش جاده تهران -قرچک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید