باشگاه استقلال: طرفداران به کمپین های اعتراضی نپیوندند

به گزارش مجله جگوار، باشگاه استقلال در آستانه دیدار با سپیدرود اطلاعیه ای منتشر کرد.

باشگاه استقلال: طرفداران به کمپین های اعتراضی نپیوندند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال استقلال پنج شنبه این هفته در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر به مصاف سپیدرود می رود. در چند روز اخیر صفحه های هواداری استقلال با ایجاد کمپین هایی برای اعتراض به مسائل داوری ایجاد کردند و از طرفداران آبی پوش خواستند که به این کمپین ها بپیوندند.

به همین دلیل، باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای از طرفدارانشان خواست که به این کمپین ها بی توجهی نمایند. در اطلاعیه باشگاه استقلال آمده است:

آخرین هفته مسابقات لیگ در پیش است و استقلال یک مسابقه حساس در مقابل سپیدرود رشت را پیش رو دارد.

باشگاه استقلال از تمامی طرفداران و عاشقان و دوست داران خود می خواهد به مانند همواره که یار و یاور تیم محبوب خود بوده و در همه شرایط فقط و فقط تیم دوست داشتنی خود را حمایت کردند، پنج شنبه این هفته نیز با پرچم های زیبای آبی به حمایت از تیم خود بپردازند.

باشگاه به نمایندگی از طرفداران عزیز و فهیم خود مراتب اعتراض خود به وقایع اخیر و تصمیمات اشتباه داوران را به صورت قانونی و رسمی به فدراسیون فوتبال و کمیته داوران رسانده و در راه احقاق حقوق صاحبان باشگاه از هیچ تلاش و تلاشی فروگذار نخواهد کرد. بدین وسیله از همه عزیزان و عاشقان استقلال خواهانیم بدون توجه به کمپین های به وجود آمده در فضای مجازی که قطعاً کمکی به اهداف عالی باشگاه نخواهد نمود، صرفاً در فضایی آرام و با نشاط که در شأن نام پر آوازه استقلال است به تشویق تیم محبوب خود بپردازند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 200

به "باشگاه استقلال: طرفداران به کمپین های اعتراضی نپیوندند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه استقلال: طرفداران به کمپین های اعتراضی نپیوندند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید