با کنار رفتن کونته، مانچینی گزینه اول سرمربیگری ایتالیاست

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: رسانه های ایتالیایی فاش کردند سرمربی پیشین یوونتوس پیشنهاد راهنمایی تیم ملی ایتالیا را نپذیرفته و به این ترتیب روبرتو مانچینی شانس بالایی برای احراز این پست خواهد داشت.

با کنار رفتن کونته، مانچینی گزینه اول سرمربیگری ایتالیاست

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، پس از اینکه آنتونیو کونته هفته گذشته از سمت سرمربیگری یوونتوس استعفا داد از او به عنوان گرینه نخست سرمربیگری آتزوری یاد شد ولی حالا بر اساس گزارش هایی که در روزنامه توتو اسپورت ایتالیا و سایت مدیاسِت به چاپ رسیده است این مربی 44 ساله پیشنهاد سرمربیگری ایتالیا را رد نموده است.

این دو رسانه ایتالیایی مدعی شدند اگر این موضوع حقیقت داشته باشد تنها گزینه ای که برای راهنمایی ایتالیا باقی می ماند، روبرتو مانچینی است که او هم اخیراً از سمت سرمربیگری گالاتاسرای استعفا داد. مانچو سابقه مربیگری در سری A ایتالیا، لیگ برتر انگلیس و سوپرلیگ ترکیه را در کارنامه اش دارد.

گفته می گردد تکلیف سرمربی جدید آتزوری در تاریخ 11 آگوست 2014 (20 مرداد) که رئیس جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) انتخاب می گردد معین خواهد شد. آخرین اخبار حاکی از آن است که کارلو تاوچیو به احتمال فراوان رئیس FIGC خواهد شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 424

به "با کنار رفتن کونته، مانچینی گزینه اول سرمربیگری ایتالیاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با کنار رفتن کونته، مانچینی گزینه اول سرمربیگری ایتالیاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید