برزیلی های یوونتوس تورین را ترک می نمایند

به گزارش مجله جگوار، دو بازیکن برزیلی بانوی پیر شهر تورین را ترک خواهند کرد.

برزیلی های یوونتوس تورین را ترک می نمایند

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش خبرنگاران، باشگاه یوونتوس به الکس ساندرو و دانیلو، دو بازیکن بزریلی اش اجازه ترک تورین به مقصد زادگاه خود در برزیل را داده است. این دو بازیکن تا انتها بحران کنونی در نتیجه شیوع ویروس کرونا (کووید 19) در برزیل خواهند ماند.

آن دسته از بازیکنان یوونتوس که علائمی از ویروس کووید 19 را نداشتند، روز پنجشنبه دوره قرنطینه خانگی شان به انتها رسید و اکنون می توانند به کشور خود بازگردند و تا آرام شدن اوضاع در کنار خانواده های شان باشند.

هفته گذشته هم گونسالو ایگواین، داگلاس کاستا، سامی خدیرا و میرالم پیانیچ، تورین را به مقصد کشورهای خود ترک نموده بودند، هرچند این چهار بازیکن دوره قرنطینه خود را کامل ننموده بودند.

دانیله روگانی و بلز ماتویدی، دو بازیکن بانوی پیر همچنان در حال ریکاوری روی بیماری کرونای خود هستند، این در حالی است که پائولو دیبالا هم که به این ویروس مبتلا شده، اعلام نموده حالش بهتر است.

باشگاه یوونتوس هنوز اعلام ننموده از چه زمانی تمریناتش را از سر خواهد گرفت، این در حالی است که همچنان تعیین نیست که بازی های سری A از چه زمانی از سر گرفته خواهد شد.

گابریله گراوینا، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است که بازی های سری A ایتالیا از ماه جولای یا آگوست از سرگرفته گردد و تأکید نموده است هر کاری را که لازم باشد، انجام خواهد داد تا این مسابقات دوباره آغاز گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 812

به "برزیلی های یوونتوس تورین را ترک می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برزیلی های یوونتوس تورین را ترک می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید