برگزاری آزمون بالینی ساختارمند عینی در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان

به گزارش مجله جگوار، مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان از برگزاری آزمون بالینی ساختارمند عینی (OSCE) در این دانشگاه اطلاع داد.

برگزاری آزمون بالینی ساختارمند عینی در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

اعظم محمودی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری خبرنگاران در دهاقان اظهار کرد که آزمون بالینی ساختارمند عینی (OSCE) دانشجویان ترم هشت رشته پرستاری با حضور اعضای هیئت علمی گروه پرستاری و هیئت اجرایی دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان با شرکت 21 دانشجویان پرستاری ورودی سال 1395 برگزار گردید.

وی افزود: مراحل اجرای آزمون شامل برنامه ریزی برای اجرای آزمون، اطلاع رسانی و توجیه دانشجویان، طراحی سؤال و سناریو، تدارکات و تجهیزات، کارکنان، نیروی انسانی و فعالیت های اجرایی بود.

مدیر گروه رشته پرستاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان اضافه نمود: شکل این آزمون به گونه ای است که ابزار استاندارد شده ای را برای ارزیابی، توضیح حال دریافت و معاینه فیزیکی، مهارت های ارتباطی با بیماران و خانواده خبرنگارانن، وسعت و عمق دانش فرد، توانایی خلاصه کردن و مستند کردن یافته ها، توانایی مطرح کردن تشخیص افتراقی، توانایی برنامه ریزی برای درمان بیمار و قضاوت بالینی براساس یادداشت های بیماران فراهم می نماید.

محمودی متذکر شد: در این آزمون 6 ایستگاه سؤال شامل فرآیند پرستاری، دارو و تزریقات، مهارت های پایه، مراقبت های ویژه، آموزش به بیمار و بهداشت جامعه در نظر گرفته شده بود و دانشجویان طبق شیوه نامه آسک در محل حاضر شدند.

4078/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 2 آبان 1399 بروزرسانی: 2 آبان 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1237

به "برگزاری آزمون بالینی ساختارمند عینی در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری آزمون بالینی ساختارمند عینی در دانشگاه آزاد اسلامی دهاقان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید