بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

به گزارش مجله جگوار، معاون اول رییس جمهور بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی مصوبه جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی مورخ 97/3/28 را جهت اجرا به کلیه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرد.

بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد

به گزارش خبرنگاران، اسحاق جهانگیری در این ابلاغیه از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواسته است جداول اهداف صادراتی بر اساس کشورهای هدف (متناسب با شرایط جدید سال 1397) را ظرف مدت ده روز از تاریخ ابلاغ اعلام و به بسته مزبور الحاق کند.

رییس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت را موظف نموده است ضمن نظارت بر اجرای مؤثر مفاد این مصوبه، گزارش عملکرد اجرای آن را به صورت ماهانه به دبیرخانه ستاد ارسال نماید.

متن این ابلاغیه به توضیح زیر است:

کلیه دستگاه های اجرایی

ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، در جلسه مورخ 97/3/28 (پنجاه و دومین جلسه) به استناد مفاد مصوبه شماره 85001/ت 52442هـ مورخ 94/6/31 هیئت وزیران در راستای اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و چارچوب برنامه ملی پیشبرد برون گرایی اقتصاد، به منظور تحقق اهداف توسعه صادرات غیرنفتی سال 1397 بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی را که بر اساس مفاد ابلاغیه شماره 29868 مورخ 97/3/9 تهیه و به تأیید کارگروه منتخب (سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت صنعت، معدن و تجارت و وزارت امور اقتصادی و دارایی) رسیده است مورد تصویب قرار داد.

بدینوسیله مصوبه مزبور به توضیح پیوست که با مهر دبیرخانه ستاد تأیید شده است، جهت اجرا ابلاغ می گردد. این مصوبه، جایگزین مصوبه شماره 75147 مورخ 96/6/21 ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی می گردد. مقتضی است جداول اهداف صادراتی بر اساس کشورهای هدف (متناسب با شرایط جدید سال 1397) ظرف مدت ده روز از تاریخ ابلاغ، توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام و به سبته مزبور الحاق گردد. وزارت صنعت، معدن و تجارت موظف است ضمن نظارت بر اجرای مؤثر مفاد این مصوبه، گزارش عملکرد اجرای آن را به صورت ماهانه به دبیرخانه ستاد ارسال نماید.

به گزارش خبرنگاران، متن کامل مصوبه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در خصوص بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی را می توانید اینجا مطالعه کنید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 2 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 101

به "بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی به دستگاه های اجرایی ابلاغ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید