بهبودیافتگان از کرونا در علوم پزشکی سمنان به 5767 نفر رسیدند

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران/سمنان رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بستری شدن پنج بیمار تازه مثبت با تشخیص قطعی ابتلا به کووید19 در شبانه روز گذشته در منطقه ها تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان خبر داد.

بهبودیافتگان از کرونا در علوم پزشکی سمنان به 5767 نفر رسیدند

دکتر نوید دانائی در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس اظهار کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تا به امروز 28 هزار و 133 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه 6 شهرستان استان تحت پوشش علوم پزشکی سمنان خدمات بهداشتی و درمانی دریافت می کنند ادامه داد: در 24 ساعت گذشته و از دوم لغایت سوم تیرماه بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، پنج بیمار مثبت تازه مبتلا به کووید19 در شهرستان های تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی این استان بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تا به امروز به 6 هزار و 646 نفر رسیده است .

دبیر ستاد استانی مقابله با کروناویروس اضافه کرد: علاوه بر این در این بیش از یک سال 21 هزار و 487 بیمار هم به صورت سرپایی در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه شناسایی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان اعلام کرد: خوشبختانه کل موارد بهبودی و ترخیص بیماران مبتلا به کووید19 از ابتدای بروز و شیوع بیماری در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه به 5767 نفر رسید.

دکتر دانایی بر لزوم توجه به پروتکل های بهداشتی تاکید و شرح داد: با وجود فرایند رو به کاهش بستری ها، توجه به حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت توصیه های بهداشتی مدافعان سلامت و پرهیز از دورهمی ها و شرکت در اجتماعات همچنان ضروری است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1772

به "بهبودیافتگان از کرونا در علوم پزشکی سمنان به 5767 نفر رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهبودیافتگان از کرونا در علوم پزشکی سمنان به 5767 نفر رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید