بیمارستان های خوزستان آمادگی پذیرش بیماران کرونایی فصل پاییز را دارند؟

به گزارش مجله جگوار، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 35 بیمارستان در خوزستان دارای 350 تخت ICU و یک هزار و 600 تخت عادی برای پذیرش بیماران کرونایی در فصل پاییز آمادگی دارند.

بیمارستان های خوزستان آمادگی پذیرش بیماران کرونایی فصل پاییز را دارند؟

به گزارش از ، فرهاد ابول نژادیان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: 35 بیمارستان برای ارائه خدمات به بیماران مبتلا به کرونا دارای یک هزار و 950 تخت شامل؛ 350 تخت ICU و یک هزار و 600 تخت عادی برای پذیرش بیماران کرونایی در فصل پاییز پیش بینی شده است.

او با بیان اینکه خوزستان مسئله ای از نظر کمبود تجهیزات بیمارستانی ندارد و تدارکات لازم برای فصل پاییز آماده است، اضافه کرد: در حال حاضر اهواز در شرایط نارنجی واقع شده است و 108 بیمار در بیمارستان رازی اهواز بستری شده اند که 47 نفر از این تعداد در بخش های مراقبت ویژه تحت نظر هستند.

ابول نژادیان گفت: ظرفیت تخت های ICU ویژه بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رازی تقریبا تکمیل شده، اما تخت های عادی این بیمارستان در مجموع ظرفیت پذیرش 150 بیمار را دارند که اکنون حدود یک سوم ظرفیت تخت های عادی اشغال است و هر زمانی ظرفیت این بیمارستان تکمیل گردد، از بیمارستان دوم برای ارائه خدمات استفاده می گردد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز فرایند مرگ و میر کرونا در خوزستان را تقریبا ثابت بیان کرد و ادامه داد: اگر مردم رعایت ننمایند ممکن است خوزستان به شرایط قرمز برسد و زمان این تغییر شرایط، قابل پیش بینی نیست، البته استفاده از ماسک به ویژه در مناطق حاشیه ای استان کاهش یافته است و از مردم خواهشمندیم به منظور یاری به کنترل بیماری از حضور در اجتماعات خودداری نموده و نکات بهداشتی را بیش از پیش رعایت نمایند.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 6 آبان 1399 بروزرسانی: 6 آبان 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1245

به "بیمارستان های خوزستان آمادگی پذیرش بیماران کرونایی فصل پاییز را دارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمارستان های خوزستان آمادگی پذیرش بیماران کرونایی فصل پاییز را دارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید