ترابی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد، خوشحالم سرمان مقابل استقلال بریده نشد

به گزارش مجله جگوار، بازیکن سایپا معتقد است پرسپولیس لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد.

ترابی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد، خوشحالم سرمان مقابل استقلال بریده نشد

به گزارش خبرنگاران، مهدی ترابی پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال با گلزنی این بازیکن و صعود به مرحله بعد جام حذفی اظهار کرد: پس از اخراج بازیکن تیم مان خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم در وقت های معمول بازی پیروز شویم اما خوشبختانه در ضربات پنالتی موفق بودیم وبه مرحله بعد صعود کردیم.

او درباره از دست دادن پنالتی اش در ضربات پنالتی گفت: به هر حال از بازیکنان تیم عذرخواهی می کنم و امیدوارم در بازی های بعد جبران کنم. از دست دادن پنالتی اتفاق عجیبی نیست.

بازیکن سایپا با بیان اینکه خوشحال است که تیمش از داوری ضربه جدی ندیده است اضافه نمود: چند صحنه مشکوک رخ داد اما خوشحالم که سر تیم مان بریده نشد.

ترابی درباره عملکردش مقابل پرسپولیس و ارائه یک بازی خوب و باکیفیت برای سایپا گفت: یک سری ها می گفتند مهدی ترابی مقابل پرسپولیس بازی نمی کند. حتی طرفداران پرسپولیس قبل از بازی به من می گفتند بهترین بازی ات را انجام بده. من هم دقیقا این کار را انجام دادم و توانستیم خدا را شکر از پرسپولیس امتیاز بگیریم. تا سرانجام نیم فصل 6 بازی دیگر باقی مانده و امیدوارم برای سایپا بهترین بازی ها را انجام دهم.

بازیکن سایپا با بیان اینکه پرسپولیس لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد گفت: امیدوارم پرسپولیس دست پر از این بازی خارج گردد و در تهران نتیجه خوبی را بگیرد و قهرمان آسیا گردد.

او درباره حرکاتش در بازی با استقلال گفت: من کوشش کردم بازی خودم را انجام دهم اما تعدادی از طرفداران استقلال به من لطف داشتند و شعارهایی را علیه من دادند.

ترابی با بیان اینکه سایپا هدف گذاری ویژه ای روی جام حذفی دارد گفت: برای ما خیلی مهم بود که این بازی را ببریم و به مرحله بعد صعود کنیم چرا که به دنبال قهرمانی در جام حذفی هستیم.

او درباره شانسش برای حضور در ترکیب اصلی تیم ملی در جام ملت های آسیا اظهار کرد: هنوز تا آن رویداد، روزهای زیادی باقی مانده است. با این حال تمام کوششم را می کنم در وهله نخست جزو 23 بازیکن تیم ملی باشم و در صورت صلاحدید کادر فنی برای تیم ملی بازی کنم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 84

به "ترابی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد، خوشحالم سرمان مقابل استقلال بریده نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترابی: پرسپولیس لیاقت قهرمانی در آسیا را دارد، خوشحالم سرمان مقابل استقلال بریده نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید