تصویب احداث برج ایرانیان در همدان با 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری

به گزارش مجله جگوار، خبرنگاران: عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت : پس از پیگیریهای کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا اسلامی شهر همدان احداث پروژه برج مسکونی، تجاری ایرانیان در همدان تصویب واین طرح به مرحله اجرا رسید.

تصویب احداث برج ایرانیان در همدان با 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری

به گزارش خبر گزاری خبرنگاران از همدان و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، علی رضایی رییس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای شهر همدان اظهار کرد: پیش بینی اعتبار احداث پروژه برج مسکونی، تجاری ایرانیان در همدان حدود 200 میلیارد تومان است که عملیات اجرایی آن سال آینده شروع می شود.

علی رضایی با بیان اینکه خروجی مثبت هر تصمیم گیری بر اساس مبنای اطلاعات مناسب می باشد افزود: کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورا با برگزاری جلسات و بازدید از محل احداث طرح برج ایراینان در همدان و بررسی های کارشناسانه این طرح را تصویب کرد.

رضایی با اشاره به اجرای پروژه های زیرساختی در شهر همدان، گفت: در احداث طرح های کلان و پروژه های مهم در شهر نباید صرفاً به شاخص و بازده های اقتصادی طرح توجه کرد.

وی با بیان اینکه اجرای پروژه برج ایرانیان در مقیاس ملی ارزش گذاری شده است اظهار کرد:احداث این طرح فرصت مناسبی برای نماد شهری در همدان است که باید با تمام ظرفیت مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کمیسیون اقتصاد، سرمایه گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر همدان در ادامه با بیان اینکه مسکن به دلیل نیاز تمامی افراد جامعه یکی از مهمترین بخش های اقتصادی کشور است گفت: روشها و تکنولوژی های متفاوتی برای دستیابی به حداکثر ظرفیت و بهره وری از امکانات در صنعت ساختمان وجود دارد که برج سازی یکی از مهمترین و موثرترین این روشها است.

علی رضایی با اشاره به نظرات کارشناسان مبنی بر اینکه برج سازی موجب افزایش قیمت زمین نمی شود بلکه افزایش قیمت زمین ، گسترش برج سازی را به دنبال د ارد ،افزود:همچنین برج سازی به دلیل استفاده حداکثری از امکانات زیربنایی اعم از خیابان کشی، آسفالت ، لوله کشی آب، فاضلاب ،برق، تلفن ،پارکینگ و استفاده حداکثری از زمین باعث صرفه جویی اقتصادی نیز می شود.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1030

به "تصویب احداث برج ایرانیان در همدان با 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری" امتیاز دهید

2 کاربر به "تصویب احداث برج ایرانیان در همدان با 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب احداث برج ایرانیان در همدان با 200 میلیارد تومان سرمایه گذاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید