تمدید قرنطینه سراسری ایتالیا تا عید پاک

به گزارش مجله جگوار، دولت ایتالیا از تمدید قرنطینه ملی در این کشور برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تا عید پاک در آوریل خبر داده است.

تمدید قرنطینه سراسری ایتالیا تا عید پاک

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، در حالی که تعداد موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا کاهش پیدا نموده و قرنطینه ملی اعلام شده در این کشور روز آدینه به سرانجام می رسد، دولت ایتالیا روز دوشنبه رسما اعلام نموده است که قرنطینه سراسری تا فصل عید پاک در ماه آوریل تمدید خواهد شد.

بر اساس این گزارش روبرتو اسپرانزا وزیر بهداشت ایتالیا پس از نشست کمیته تخصصی مقابله با ویروس کرونا در دولت، گفت: ارزیابی شرایط نشان می دهد که همه تدابیر محدودکننده برای مهار ویروس کرونا باید حداقل تا عید پاک تمدید گردد. دولت فعلا در این جهت حرکت می نماید.

یکشنبه عید پاک 12 آوریل (24 فروردین) سال جاری خواهد بود. ایتالیا پیش از این نیز محدودیت های گسترده ای را در واتیکان مقر اصلی پاپ اعمال نموده است. شهروندان ایتالیایی 3 هفته است که در قرنطینه سراسری قرار دارند و بیشتر فروشگاه ها و رستوران ها و کافه ها تعطیل شده است.

تعداد کل قربانیان ویروس کرونا در ایتالیا از 21 فوریه تا به امروز به بیش از 11591 نفر رسیده است. ایتالیا بیشترین آسیب را از نظر تلفات انسانی این ویروس در بین کشورهای دنیا متحمل شده است. بیش از یک سوم تلفات ناشی از ویروس کرونا در دنیا مربوط به ایتالیا است.

تلفات ویروس کرونا در ایتالیا طی 24 ساعت گذشته 812 نفر افزایش یافته است. با این حال تعداد مبتلایان جدید به ویروس کرونا در ایتالیا به 4050 نفر رسیده است که پایین ترین رقم در دو هفته اخیر به شمار می رود. تعداد کل مبتلایان به این ویروس در ایتالیا از مرز 101 هزار نفر گذشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 954

به "تمدید قرنطینه سراسری ایتالیا تا عید پاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید قرنطینه سراسری ایتالیا تا عید پاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید