توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به گزارش مجله جگوار، تهران (پانا) - به دلیل قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این وزارت خانه از هموطنان درخواست کرد تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.

توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، در این اطلاعیه آمده است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه، درخواست ها و شکایات بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی 111.IR ارسال شود.

همچنین شماره تماس 6133 در تهران و شهرستان ها با 6133-021 آماده پاسخگویی است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1399 بروزرسانی: 11 اسفند 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1498

به "توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید