توضیح وزارت تعاون درباره قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات
به گزارش مجله جگوار، تهران (پانا) - به دلیل قطعی موقت سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، این وزارت خانه از هموطنان درخواست کرد تا زمان وصل این سامانه درخواست ها و شکایات خود را بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) ارسال کنند.

به گزارش روابط عمومی وزارت تعاون، در این اطلاعیه آمده است با توجه به بروز اشکالات و قطعی سامانه پاسخگویی به شکایات وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (ZRM) به نشانی pm.mcls.gov.ir تا زمان وصل سامانه، درخواست ها و شکایات بوسیله سامانه ارتباط مردم و دولت به نشانی 111.IR ارسال شود.
همچنین شماره تماس 6133 در تهران و شهرستان ها با 6133-021 آماده پاسخگویی است.
منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 11 اسفند 1399
بروزرسانی: 11 اسفند 1399
گردآورنده: hoseinjaguar.ir
شناسه مطلب: 1498