فراوری انبوه واکسن جدید کرونا در روسیه شروع شد

به گزارش مجله جگوار، فراوری انبوه واکسن جدید کرونا در روسیه به نام اپی واک کرونا در مرکز علمی- پژوهشی وکتور در نووسیبیرسک این کشور شروع شد.

فراوری انبوه واکسن جدید کرونا در روسیه شروع شد

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، سازمان حمایت از مصرف نمایندگان روسیه روز سه شنبه اعلام نمود: فراوری واکسن کرونا به نام اپی واک کرونا در مرکز علمی- پژوهشی وکتور در نووسیبیرسک روسیه شروع شد.

اپی واک کرونا که واکسن دوم کرونا است در اواسط ماه اکتبر جاری (مهر) ثبت شد.

انتظار می رود در مرحله جدید آزمایش این واکسن 40 هزار داوطلب ازجمله افراد با سن بالای 60 سال و نیز افراد مبتلا به بیماری های مزمن نیز شرکت نمایند.

اسپوتنیک وی نخستین واکسن روسی کرونا است که مرکز اپیدمیولوژی و ویروس شناسی گاملیا وابسته به وزارت بهداشت روسیه آن را ساخته است.

مدیرکل شرکت داروسازی ار. فارم فراورینماینده واکسن روسی کرونا به نام اسپوتنیک وی از شروع واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه در ماه نوامبر (ماه آینده میلادی) اطلاع داد.

به گزارش خبرگزاری روسی اینترفاکس، واسیلی ایگناتیف مدیر کل شرکت ار. فارم اعلام نموده است که مطابق برنامه ریزی اجرا شده، واکسیناسیون گسترده کرونا با واکسن اسپوتنیک وی در همه مناطق روسیه از ماه آینده شروع خواهد شد.

وی اعلام نمود که در زمان حاضر هر روز در این مورد (واکسیناسیون گسترده کرونا در روسیه) نشست ها و رایزنی هایی برگزار می گردد و پنج شرکت داروسازی با تمام امکانات خود به فراوری انبوه واکسن اسپوتنیک وی می پردازند و همه اقدامات برای شروع واکسیناسیون گسترده جریان دارد.

براساس آخرین گزارش ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه طی 24 ساعت گذشته شمار مبتلایان به کرونا با شناسایی 16 هزار و550 مورد جدید به یک میلیون و 550 هزار نفر و آمار جانباختگان ناشی از این بیماری با افزایش 320 نفر دیگر به 27 هزار تن رسیده است که همچنان فرایند صعودی را نشان می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 آذر 1399 بروزرسانی: 11 آذر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1321

به "فراوری انبوه واکسن جدید کرونا در روسیه شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه واکسن جدید کرونا در روسیه شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید