جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری اعلام شد، امکان اعتراض داوطلبان به نتایج

به گزارش مجله جگوار، برنامه زمان بندی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی برای مصاحبه علمی پذیرفته شدگان دکتری از فردا 29 اردیبهشت ماه جاری اعلام می گردد.

جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری اعلام شد، امکان اعتراض داوطلبان به نتایج

به گزارش خبرنگاران، فهرست اسامی معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت و مدارک مورد احتیاج برای شرکت در مرحله آنالیز سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری، مصاحبه علمی و سنجش عملی آزمون ورودی مقطع دکتری Ph.D نیمه متمرکز سال 1400 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور نهاده شد.

متقاضیانی که براساس کارنامه منتشره در درگاه این سازمان در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم باشند، ضروری است مطابق با اطلاعیه دانشگاه های مربوط که از فردا چهارشنبه 29 اردیبهشت ماه جاری اسامی آنها در درگاه اطلاع رسانی آنها منتشر می گردد به منظور انجام مراحل مختلف مصاحبه اقدام کنند.

آن دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1400 قرار گیرند، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1401 نخواهند بود.

آن دسته از متقاضیانی که در مرحله ارزیابی تخصصی شرکت و در ردیف پذیرفته شدگان نهایی دوره روزانه آزمون ورودی دکتری (Ph.D) نیمه متمرکز سال 1400 قرار گیرند، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون دکتری سال 1401 نخواهند بود.

متقاضیانی که در کدرشته محل های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم به منظور شرکت در مراحل ارزیابی تخصصی توسط دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی هستند، باید به منظور تکمیل فرم آنالیز صلاحیت های عمومی با مراجعه به لینک مربوط در قسمت مشاهده کارنامه مندرج در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، از تاریخ امروز 28 اردیبهشت تا 10 تیر ماه جاری ضمن پرداخت مبلغ هشتصد و هشتاد هزار (880.000) ریال به صورت اینترنتی، فرم آنالیز صلاحیت عمومی را تکمیل و کد پیگیری دریافت دارند. کسانی که نسبت به تکمیل فرم آنالیز صلاحیت های عمومی اقدام نکنند از گزینش نهایی حذف خواهند شد.

متقاضیانی که مبادرت به انتخاب کدرشته محل های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی کرده اند به منظور اطلاع از نحوه و چگونگی انجام مراحل ارزیابی تخصصی از متقاضیان و سایر مراحل گزینش به درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه مراجعه کنند.

متقاضیانی که دانشجوی سال آخر دوره کارشناسی ارشد و یا دکتری حرفه ای بوده برای ثبت نام و مصاحبه حداکثر تا تاریخ31 شهریور 1400 باید فارغ التحصیل شوند.

سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد؛ باتوجه به عدم پذیرش حضوری متقاضیان به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و در جهت تسریع در آنالیز درخواستها به صورت الکترونیکی، چنانچه درخصوص کارنامه نتایج انتخاب رشته سوالاتی داشته باشند می توانند حداکثر تا تاریخ دوم خرداد سئوالات خود را به وسیله سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس:https://request.sanjesh.org/noetrequest ارسال کنند و یا در روزها و ساعات اداری با شماره تلفن 42163-021 در میان بگذارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 خرداد 1400 بروزرسانی: 26 خرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1688

به "جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری اعلام شد، امکان اعتراض داوطلبان به نتایج" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزئیات مصاحبه پذیرفته شدگان دکتری اعلام شد، امکان اعتراض داوطلبان به نتایج"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید