خارجی های بیمه رازی امروز و فردا می آیند، تمرینات بدون وقفه بابلی ها برای لیگ کشتی

به گزارش مجله جگوار، کشتی گیران خارجی تیم بیمه رازی بابل برای حضور در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر آزاد طی امروز و فردا وارد ایران خواهند شد.

خارجی های بیمه رازی امروز و فردا می آیند، تمرینات بدون وقفه بابلی ها برای لیگ کشتی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم بیمه رازی بابل که سال جاری با راهنمایی محسن کاوه در مسابقات لیگ برتر آزاد حضور دارد، بلافاصله بعد از اتمام مرحله گروهی مسابقات استارت تمریناتش را در سالن شهید رضایی مجد تهران زد. این تیم نفرات شاخص و عنوان داری چون حسن رحیمی، میثم نصیری، بهنام احسانپور و محمدجواد ابراهیمی را در اختیار داشت که در مرحله پایانی رقابت ها نیز علیرضا کریمی دارنده دو مدال برنز دنیا، مجتبی گلیج قهرمان امیدهای دنیا که به تازگی از مسابقات دنیای بوداپست بازگشته اند به ترکیب این تیم اضافه خواهند شد.

این در حالی است که بیمه رازی در مرحله پایانی لیگ برتر آزاد 5 کشتی گیر خارجی در اختیار دارد که در هر مبارزه می تواند از سه کشتی گیرش روی تشک استفاده کند.

گنو پتریاشویلی گرجستانی و زائوربک سیداکوف روس دو کشتی گیر خارجی این تیم هستند که در مسابقات دنیای بوداپست نفر اول اوزان 74 و 125 کیلوگرم شدند. یکی از خارجی های این تیم به مدال برنز رسید و دو تن نیز در دنیای سال جاری حضور نداشتند.

دو کشتی گیر خارجی بیمه رازی عصر امروز (یکشنبه) و سه تن دیگر نیز بامداد فردا (دوشنبه) وارد تهران خواهند شد تا در روز پنجشنبه این تیم را در گرگان همراهی نمایند.

بیمه رازی روز سه شنبه راهی گرگان خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اسفند 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 81

به "خارجی های بیمه رازی امروز و فردا می آیند، تمرینات بدون وقفه بابلی ها برای لیگ کشتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خارجی های بیمه رازی امروز و فردا می آیند، تمرینات بدون وقفه بابلی ها برای لیگ کشتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید