خبرنگاران انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید

به گزارش مجله جگوار، شهرکرد- خبرنگاران- رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید.

خبرنگاران انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید

جعفر مردانی گرم دره روز جمعه به خبرنگاران مستقر در ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تشکر از مردم ولایت مدار استان در خلق حماسه ای دیگر تاکید کرد: با توجه به درخواست فرماندار مرکز حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با مشورت فرمانداران حوزه فرعی، در این حوزه انتخابیه، یک ساعت یعنی تا ساعت 19 یا 7 شب تمدید شد.

وی افزود: هم اینک انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسیده است و باید تمامی افرادی که در صف انتظار رای دادن هستند به داخل شعبه اخذ رای هدایت و در مراحل رای گیری قرار گرفته و درب شعب بسته شود.

مردانی گرم دره شرح داد: فرایند برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن، بروجن تا یک ساعت دیگر یعنی تا ساعت 20 یا 8 شب ادامه دارد.

وی یادآور شد: با توجه به درخواست های فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه شهرستان های شهرکرد، سامان و بن و همچنین بروجن مبنی بر تمدید مدت زمان اخذ رای و نظر به موافقت وزیر کشور به استناد تبصره 4 ماده 10 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی زمان رای گیری در این 2 حوزه انتخابیه به مدت 2 ساعت یعنی تا ساعت 20 یا 8 شب تمدید شد.

وی افزود: هم اینک فرایند برگزاری انتخابت مجلس یازدهم در حوزه های انتخابیه لردگان و خانمیرزا و همچنین اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار پایان یافته است.

به گزارش خبرنگاران، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه دوم اسفند همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.

مردم چهارمحال و بختیاری 4 نفر را برای حضور در مجلس یازدهم انتخاب می کنند.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 841

به "خبرنگاران انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران انتخابات در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار به پایان رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید