خبرنگاران بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد

به گزارش مجله جگوار، سنندج - خبرنگاران - سرپرست شهرداری سقز از ضدعفونی بازار این شهر برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خبر داد و گفت: ضدعفونی بازار بالا و پایین سنتی شهر از ساعت 15 امروز آغاز و این اماکن کاملا ضدعفونی شدند.

خبرنگاران بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد

کیوان شهلایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با شیوع ویروس کرونا در بیشتر استان های کشور، با تهیه محلول های ضدعفونی کننده، بازار بزرگ سقز را برای جلوگیری از شیوع این بیماری ضدعفونی کردیم تا مردم با آسوده خاطر کالاهای اساسی خود را در بازار تهیه کنند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع از تمام بازاریان، کسبه و شهروندان درخواست کرد، از باز کردن مغازه ها و تردد در مسیرهای بازار جدا خودداری کنند و با تیم های شهرداری حین سم پاشی و ضدعفونی بازار، همکاری لازم را داشته باشند.

شهلایی افزود: برنامه ریزی های لازم برای ضدعفونی سایر نقاط سطح شهر با توجه به اولویت و ضرورت ها اندیشیده شده و در دستور کار قرار خواهد گرفت که بزودی این را هم در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی همچنین از تمام شهروندان، خیرین و نیکوکارانی که به هر نحوی می توانند کمک حال شهرداری در راستای پیشگیری از ویروس کرونا در سطح جامعه باشند، درخواست کمک و همکاری کرد.

سرپرست شهرداری سقز ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی همشهریان، اظهار امیدواری کرد که همه با هم با رعایت مسایل بهداشتی و نکات ضروری بتوانیم بر این بیماری (کرونا) غلبه کنیم.

مساجد سقز ضدعفونی شد

رییس اداره اوقاف و امور خیریه سقز نیز در این ارتباط گفت: به همت هیات امنای مساجد و اوقاف، تعدادی از مساجد سطح شهر برای مقابله با ویروس کرونا، ضدعفونی شدند.

جهاندار امجدی با اشاره به وقوع شیوع کرونا افزود: ضدعفونی کردن مساجد سقز در راستای پیشگیری از این بیماری بوده است.

وی از نمازگزاران خواست تا به توصیه های پزشکی و رعایت مسایل بهداشتی جهت پیشگیری و شیوع ویروس کرونا توجه کنند.

سقز با بیش از 226 هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در 190 کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار گرفته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 874

به "خبرنگاران بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بازار بزرگ سقز ضدعفونی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید