خبرنگاران ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده&zwnjباش درآمد

به گزارش مجله جگوار، شهرکرد- خبرنگاران- سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری چهارمحال و بختیاری گفت:با توجه به در پیش بودن بارندگی، ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان به حالت آماده باش درآمده است.

خبرنگاران ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده&zwnjباش درآمد

خسرو کیانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران تاکید نمود: این ستاد با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر ورود یک سامانه بارشی پرقدرت به چهارمحال و بختیاری از روز پنجشنبه 6 آذرماه و فعالیت آن تا روز یکشنبه هفته آینده که منجر به بارش برف و باران و وقوع کولاک، آذرخش، تندباد و تگرگ در سطح استان می گردد، به حالت آماده باش درآمده و راهدارخانه ها و سایر دستگاه های امدادی عملیاتی، پایگاه های امدادجاده ای و امداد و نجات مستقر در سطح استان هشدار آماده باش دریافت نموده اند.

وی اضافه نمود: به همین دلیل اخطارهای لازم نسبت به سیلابی شدن مسیل ها، بالا آمدن سطح آب رودخانه ها، آب گرفتگی معابر شهری، لغزندگی جاده ها، کاهش دید و اخلال تردد در محورهای کوهستانی و گردنه ها به فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران و سایر مسوولان دستگاه های اجرایی اعلام شده است.

کیانی توصیه کرد: از مردم تقاضا می گردد تا از ترددهای غیرضروری هنگام بارش ها در جاده های استان پرهیز و در صورت ضرورت به حضور در جاده ها باید خودروهای خود را وسایل ایمنی مانند زنجیرچرخ، تجهیزات گرمایشی و سوخت کافی مجهز نمایند.

به گزارش خبرنگاران، خشک سالی های اخیر چهارمحال و بختیاری از سال 1386 شروع شده و پیامدهای ناگواری بر منابع آب، محیط زیست و فعالیت های مالی این استان به ویژه در بخش کشاورزی داشته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1404

به "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده&zwnjباش درآمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری به حالت آماده&zwnjباش درآمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید