خبرنگاران طالبان حمله به مدرسه ای در کابل را محکوم کرد

به گزارش مجله جگوار، کابل - خبرنگاران - ریاست جمهوری افغانستان گروه طالبان را مسئول حمله به مدرسه دخترانه سیدالشهدای غرب کابل دانست اما گروه طالبان ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی دست داشتن در آنرا رد کرد.

خبرنگاران طالبان حمله به مدرسه ای در کابل را محکوم کرد

به گزارش عصر شنبه خبرنگاران، گروه طالبان به رسانه های داخلی افغانستان گفت که در این حمله دست ندارند و با محکوم کردن آن اضافه کرد حمله کار گروه تکفیری و تروریستی داعش است .

همچنین ریاست جمهوری افغانستان در اطلاعیه ای خاطرنشان کرد که گروه طالبان به ادامه جنایت های خود عصر امروز با انجام حمله تروریستی به مدرسه دخترانه سیدالشهدای غرب کابل شماری از دانش آموزان را شهید و زخمی کردند.

وزارت کشور افغانستان در آخرین اطلاعات خود شمار کشته های این رویداد را 25 نفر و شمار زخمی های را 52 تن خاطرنشان کرد اما بعضی منابع خبری افغانستان گفته اند که شمار کشته های این رویداد به 50 تن و شمار زخمی ها به بیش از 60 نفر رسیده است.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل ضمن محکوم کردن این حمله آنرا در جهت حملات فرقه گرایانه خواندو اضافه کرد که تروریست ها هرگز به این خواسته خود نخواهد رسید و نهادهای امنیتی مسئولان این جنایت را مجازات می نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 خرداد 1400 بروزرسانی: 10 خرداد 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1670

به "خبرنگاران طالبان حمله به مدرسه ای در کابل را محکوم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طالبان حمله به مدرسه ای در کابل را محکوم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید