خبرنگاران مورد باورنکردنی حریف استقلال؛ 296 روز بدون بُرد

به گزارش مجله جگوار، تهران- خبرنگاران- تیم استقلال فردا (یکشنبه) در دیداری حساس از رقابت های لیگ برتر به مصاف ذوب آهن خواهد رفت؛ تیمی که از آخرین پیروزی خارج از خانه آنها در لیگ برتر 296 روز می گذرد.

خبرنگاران مورد باورنکردنی حریف استقلال؛ 296 روز بدون بُرد

استقلال در چارچوب هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باید در استادیوم آزادی از تیم ذوب آهن پذیرایی کند. این ملاقات در حالی به انجام خواهد رسید که حریف استقلال یک مشکل بزرگ دارد.

نماینده باسابقه اصفهان یکی از سه تیم لیگ نوزدهم محسوب می شود که تا به امروز هیچ برد خارج از خانه ای را به نام خود ثبت ننموده است. آنها در 9 بازی خارج از خانه لیگ نوزدهم چهار تساوی و پنج باخت داشته اند و فقط عملکرد بهتری نسبت به 2 تیم پارس جنوبی و پیکان ثبت نموده اند که با یک بازی بیشتر، یک باخت بیشتر در کارنامه شان وجود دارد.

آخرین پیروزی خارج از خانه ذوب آهن در لیگ برتر به فصل قبل برمی شود؛ جایی که تیم علیرضا منصوریان در هفته بیست و هشتم با 2 گل از سد میزبان خود پارس جنوبی جم گذشت. از آن بازی 296 می گذرد و ذوب آهن در 10 مسابقه بیرون از فولادشهر به پیروزی دست پیدا ننموده است. حال باید دید تیم میودراگ رادولوویچ می تواند این طلسم بزرگ را در ملاقات برابر استقلال بشکند یا خیر؛ استقلالی که با فرهاد مجیدی در استادیوم آزادی به هیچ تیمی در لیگ برتر نباخته است.

منبع: ایرنا
انتشار: 19 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 848

به "خبرنگاران مورد باورنکردنی حریف استقلال؛ 296 روز بدون بُرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مورد باورنکردنی حریف استقلال؛ 296 روز بدون بُرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید