خبرنگاران چهار طرح آبرسانی در خرمشهر با 90درصد پیشرفت در حال اجرا است

به گزارش مجله جگوار، آبادان - خبرنگاران - معاون عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: طرح های آبرسانی به چهار منطقه کوی کارمندان، کوی ایثار، ویلا و کوی بهروز خرمشهر با اعتبار اولیه 71 میلیارد ریال و 90درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

خبرنگاران چهار طرح آبرسانی در خرمشهر با 90درصد پیشرفت در حال اجرا است

فالح صفایی دربندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران گفت: با توجه به انعقاد تفاهمنامه بین اداره کل آبفای استان خوزستان و سازمان منطقه آزاد اروند این طرح های آبرسانی 2 ماه آینده تکمیل و به بهره برداری می رسند.

وی اضافه نمود:طرح آب رسانی به منطقه دربندشرقی با اعتبار 30 میلیارد ریال به پیشرفت 50 درصدی رسیده و تا به امروز 10 میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه شده است.

صفایی دربندی به پروژه های فاضلاب خرمشهر نیز اشاره کرد و گفت: پروژه فاضلاب منطقه 100 دستگاه، دربندشرقی، سرحانیه با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی 50 درصد در حال اجرا است.

وی اعتبار پروژه فاضلاب کوی عباره و بخشی از مینوشهر را 273 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: تا به امروز 50 میلیارد ریال برای این طرح با 30 درصد پیشرفت فیزیکی هزینه شده است.

معاون عمرانی و زیربنایی منطقه آزاد اروند گفت: اورهال (تعمیرات اساسی) هشت ایستگاه پمپاژ در سطح شهر خرمشهر با اعتبار 60 میلیارد ریال به پیشرفت فیزیکی 30 درصدی رسیده است.

منطقه آزاد اروند با مساحت 37 هزار و 400 هکتار در شمال غربی خلیج فارس شامل شهرهای آبادان، خرمشهر و مینوشهر(جزیره مینو) است.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1587

به "خبرنگاران چهار طرح آبرسانی در خرمشهر با 90درصد پیشرفت در حال اجرا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چهار طرح آبرسانی در خرمشهر با 90درصد پیشرفت در حال اجرا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید