خبرنگاران 150 وبینار در خراسان رضوی برگزار گردید

به گزارش مجله جگوار، مشهد- خبرنگاران- معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: 150 وبینار آموزشی در موضوعات مختلف کسب و کار طی هفته کارآفرینی در این استان برگزار گردید.

خبرنگاران 150 وبینار در خراسان رضوی برگزار گردید

محمد امین بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: آشنایی با ارز دیجیتال، چالش های حقوقی پیش روی استارتاپها در راستا کارآفرینی، اکوسیستم کارآفرینی فرآیند علم و تجربه، آغاز کسب و کار در شبکه های اجتماعی و سالمندان و کارآفرینی بعضی از موضوعات این وبینارها بود که از 26 آبان تا چهارم آذر برگزار گردید.

وی ادامه داد: آموزش درآمدزایی از اینستاگرام، 15 روش عملی تبلیغات در فضای مجازی، صفر تا یک کسب و کار، مشخص نقش دانشگاه در کارآفرینی محلی و آشنایی با سازوکار سرمایه گذاری در طرح های بهینه سازی مصرف برق بعضی دیگر از برنامه هایی است که طی هفته کارآفرینی در این استان به صورت وبینار ارائه شد. همچنین در کنار این وبینارها چند طرح مختلف با حضور معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: سال جاری همچنین برای نخستین بار برای ارائه محتوای علمی برنامه ها و اطلاع رسانی و دسترسی همگان به برنامه های طراحی شده پایگاهی به نشانی karafarinikhorasanrazavi.ir راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: در این پایگاه بخشی با نام شما چه آموزشی احتیاج دارید راه اندازی شده تا مراجعان با مطرح کردن احتیاجهای آموزشی خود به ما یاری نمایند که آموزش های مورد احتیاج آنان در راستای توسعه کسب و کار طراحی و برنامه ریزی گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1372

به "خبرنگاران 150 وبینار در خراسان رضوی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 150 وبینار در خراسان رضوی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید