خبرنگاران 49 قرارداد راکد در شهرک های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شد

به گزارش مجله جگوار، زنجان- خبرنگاران- مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان گفت: 49 قرارداد راکد در شهرک های صنعتی این استان با تشکیل جلسه هیات حل اختلاف و داوری در پایان خرداد امسال آنالیز و معین تکلیف شد.

خبرنگاران 49 قرارداد راکد در شهرک های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شد

ایرج احمدی روز شنبه در جمع خبرنگاران گفت: زمین های موضوع قرارداد مذکور در شهرک های صنعتی اشراق زنجان، هیدج، خرمدره، افق ابهر، شریف ابهر، انگوران و نوآوران زنجان قرار داشتند.

وی گفت: 29 فقره از قراردادهای یاد شده، فسخ و به 20 مورد دیگر نیز مهلت جهت تکمیل ساخت و ساز و تسویه بدهی های معوق، اعطاشد.

احمدی اضافه کرد: با رسیدگی به قراردادهای یاد شده، بیش از 8 هکتار از زمین های بلااقدام در سطح شهرک های صنعتی استان، مشخص تکلیف گشت که پس از طی مراحل قضایی، آزادسازی شده و در اختیار متقاضیان جدید قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان ادامه داد: وصول مطالبات و فسخ قراردادهای راکد از اولویت های اصلی این شرکت به شمار می رود.

وی گفت: این جلسه، اولین جلسه هیات حل اختلاف و داوری با حضور نماینده حقوقی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در سال 98 بود و برگزاری 3 جلسه دیگر نیز تا انتها سال در برنامه های این شرکت است.

9556/8068

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 234

به "خبرنگاران 49 قرارداد راکد در شهرک های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 49 قرارداد راکد در شهرک های صنعتی زنجان تعیین تکلیف شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید