رئال مادرید 3 - والنسیا 1 ، پیروزی مقتدرانه کهکشانی ها و صعود به فینال

به گزارش مجله جگوار، تیم فوتبال رئال مادرید پیروز شد با شکست والنسیا به فینال رقابت های سوپر کاپ اسپانیا برسد.

رئال مادرید 3 - والنسیا 1 ، پیروزی مقتدرانه کهکشانی ها و صعود به فینال

با تور اسپانیا زمستان 99 از سرزمین جشن و موسیقی دیدن کنید. به بارسلون و مادرید سری بزنیم و از جزایر قناری و ایبیزا دیدن کنیم.

به گزارش ،تیم های فوتبال رئال مادرید و والنسیا در نیمه نهایی رقابت های سوپرکاپ اسپانیا که به میزبانی جده عربستان در حال برگزاری است به مصاف یکدیگر رفتند و در انتها شاگردان زیدان پیروز شدند با نتیجه 3 -1 برنده بازی باشند و به فینال این رقابت ها برسند.

تونی کروس در دقیقه 16 بازی نخستین گل را برای شاگردان زیدان به ثمر رساند، در ادامه هم ایسکو در دقیقه 39 دومین گل را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با نتیجه 2 - 0 به سود کهکشانی ها به انتها برسد، این بازی در نیمه دوم هم جذاب دنبال شد و بازهم گل داشت.

لوکامودریچ در دقیقه 65 سومین گل رئال مادرید را به ثمر رساند و تنها گل والنسیا هم در دقیقه 92 توسط پارخو از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید تا در نهایت رئال مادرید با پیروزی 3 -1 به فینال این رقابت ها برسد.

رقابت های سوپر کاپ اسپانیا برای نخستین متبه است که به جای 2 تیم با حضور 4 تیم پیگیری می گردد، این رقابت ها همچنین در خارج از خاک کشور اسپانیا و در عربستان در حال پیگیری است. قرار است چهره دیگر فینالیست این رقابت ها هم پس از بازی تیم های اتلتیکو مادرید و بارسلونا که فردا شب از ساعت 22 و 30 دقیقه پیگیری می گردد تعیین گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 682

به "رئال مادرید 3 - والنسیا 1 ، پیروزی مقتدرانه کهکشانی ها و صعود به فینال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئال مادرید 3 - والنسیا 1 ، پیروزی مقتدرانه کهکشانی ها و صعود به فینال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید