رومنیگه : از همه چیز فیلم گرفته ایم و هوادارانی را که توهین کردند مجازات می کنیم، آنها مرا شرمسار و بایرن مونیخ را بی آبرو کردند

به گزارش مجله جگوار، مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ از اقدامات ناشایست طرفداران این تیم در بازی خارج از خانه مقابل هوفنهایم که جنجال بزرگی به راه انداخت، به شدت انتقاد کرد.

رومنیگه : از همه چیز فیلم گرفته ایم و هوادارانی را که توهین کردند مجازات می کنیم، آنها مرا شرمسار و بایرن مونیخ را بی آبرو کردند

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، روز گذشته (شنبه) در چارچوب دیدارهای هفته بیست و چهارم بوندس لیگا اتفاق عجیبی رخ داد. به صورت همزمان در دو بازی بایرن مونیخ در خانه هوفنهایم و بوروسیا دورتموند مقابل فرایبورگ بنرهایی توهین آمیزی علیه دیتمار هوپ، مالک باشگاه هوفنهایم به نمایش درآمد که در آنها از الفاظی رکیک علیه مالک سالخورده این باشگاه استفاده شده بود. البته این نخستین باری نیست که طرفداران این دو تیم دشمنی خود با مالک هوفنهایم را به خاطر تزریق ثروتش به این باشگاه برای بالا بردن آن از لیگ های دسته پایین تر و رساندن آن به بوندس لیگا طی یک دهه اخیر نشان می دهند.

توهین طرفداران بایرن مونیخ و دورتموند سبب شد که هر دو بازی برای لحظاتی به حالت تعلیق درآید، اما در بازی بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم این حملات به حدی بود که چند بار بازی متوقف و در نهایت داور مجبور شد که بازیکنان را به رختکن ببرد هرچند این تصمیم او هم فایده ای نداشت. با وجود حضور پیدا کردن بازیکنان تیم و رؤسای باشگاه بایرن مونیخ (از هانسی فلیک، سرمربی تیم و حسن صالح حمیدزیچ مدیر ورزشی باشگاه گرفته تا کارل هاینتس رومنیگه مدیراجرایی و اولیور کان کاپیتان سابق و عضو فعلی هیئت رئیسه باشگاه) مقابل سکوی تیم میهمان برای تذکر دادن به طرفداران شان، آنها به رفتار های اهانت آمیز خود در قبال دیتمار هوپ ادامه دادند. به این ترتیب در نهایت بازیکنان دو تیم به دستور داور راهی تونل رختکن ها شدند و بعد از چند دقیقه به میدان برگشتند، اما آنها با موافقت داور تنها توپ را میان خودشان پاسکاری کردند تا به این ترتیب 12 دقیقه باقی مانده به سرانجام بازی سپری گردد و طرفداران بایرن مونیخ هم پاسخی در خور رفتارشان دریافت نموده باشند.

علاوه بر این کارل هاینتس رومنیگه هم در تمام این مدت در کنار زمین در کنار هوپ ایستاد و ضمن عذرخواهی بابت رفتار زننده طرفداران بایرن مونیخ از او دلجویی کرد. در سرانجام بازی هم بازیکنان و تمامی عوامل دو تیم دور هوپ حلقه زدند و او را که کاملاً واضح بود از توهین ها به شدن ناراحت است، تشویق کردند.

رومنیگه درباره اتفاقی که رخ داد ضمن ابراز تأسف عمیق و تأکید بر لزوم در نظر گرفته شدن مجازات هایی سنگین برای طرفداران اهانت نماینده، گفت: اینکه بازیکنان پس از برگشتن به زمین فقط توپ را بین خودشان پاسکاری نمایند، ایده خود آنها بود و با مشورت داور صورت گرفت. به عنوان یکی از اعضای باشگاه بایرن مونیخ، باید بگویم که از این هرج و مرج شدیداً شرمسار ام. فکر می کنم وقتش شده است که بوندس لیگا و اتحادیه فوتبال آلمان و دیگر نهاد ها مربوط تصمیمی مشترک علیه این طرفداران آشوبگر اتخاذ نمایند. دیتمار هوپ واقعاً انسان باشرفی است. او واقعاً ناراحت شده بود و حقم هم داشت. به او گفتم که فقط می توانم عذرخواهی کنم، اما مطمئنم اتفاقی که امروز رخ داد، زمینه ساز یک تغییر در طرز تفکر مردم آلمان خواهد شد.

مدیراجرایی باشگاه بایرن مونیخ اضافه نمود: اگر خود من امروز چنین چیزی را تجربه می کردم قطعاً شوکه می شدم و دیگر از فوتبال لذت نمی بردم. چنین تماشاگرانی هیچ جایی در ورزشگاه های فوتبال ندارند. مطلقاً هیچ جایی ندارند. برای اتفاقی که در صندلی طرفداران ما رخ داد هیچ بهانه ای نمی توان آورد. آنها چهره زشتی برای بایرن مونیخ ترسیم کردند. ما از همه چیز فیلم گرفته ایم و با تمام توان و اختیاراتی که داریم، آنهایی که در این بازی بایرن مونیخ را بی آبرو کردند، مجازات خواهیم کرد. به نظرم اینکه بازیکنان تصمیم گرفتند به این شیوه بازی را به سرانجام برسانند، تصمیم خوبی بود. این درس خوبی برای هوادران بایرن مونیخ شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 861

به "رومنیگه : از همه چیز فیلم گرفته ایم و هوادارانی را که توهین کردند مجازات می کنیم، آنها مرا شرمسار و بایرن مونیخ را بی آبرو کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رومنیگه : از همه چیز فیلم گرفته ایم و هوادارانی را که توهین کردند مجازات می کنیم، آنها مرا شرمسار و بایرن مونیخ را بی آبرو کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید