سازمان بهداشت جهانی: اروپا به کانون انتشار نوع جدید ویروس کرونا تبدیل شده است

به گزارش مجله جگوار، سازمان بهداشت جهانی گفت که قاره سبز اکنون به کانون جدید انتشار و همه گیری نوع جدید ویروس کرونا تبدیل شده است.

سازمان بهداشت جهانی: اروپا به کانون انتشار نوع جدید ویروس کرونا تبدیل شده است

با ما سفر کنید و با تور دور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، سازمان بهداشت دنیای از کشورهای اروپایی خواسته است که برای مقابله با بحران کنونی ناشی از شیوع پرشتاب ویروس کرونا تدابیری جسورانه تر اتخاذ نمایند.

هانس کلاگ، رئیس دفتر منطقه ای سازمان بهداشت دنیای در اروپا با اعلام این مطلب یادآور شده است که قاره سبز اکنون به کانون جدید انتشار و همه گیری نوع جدید ویروس کرونا تبدیل شده است.

به گفته مدیر کل منطقه ای سازمان بهداشت دنیای با توجه به متفاوت بودن شرایط موجود در هر یک از کشورهای اروپایی، تدابیر در نظر گرفته شده نیز باید با در نظر دریافت این گوناگونی متناسب با حقایق و واقعیت های ملی باشد.

بخش اروپایی سازمان بهداشت دنیای یادآور شده است که در حال حاضر شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا در مابقی دنیا بیش از موارد ثبت شده در کشور چین است و بسیاری از کشورهای قاره مجبور شده اند تا ساکنان خود را در قرنطینه قرار دهند.

اتحادیه اروپا روز دوشنبه اعلام نموده بود که برای متوقف کردن فرایند انتشار ویروس کرونا مرزهای ورودی خود را تا اطلاع بعدی می بندد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 921

به "سازمان بهداشت جهانی: اروپا به کانون انتشار نوع جدید ویروس کرونا تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان بهداشت جهانی: اروپا به کانون انتشار نوع جدید ویروس کرونا تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید