سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی 24 اسفند 98 برگزار می گردد

به گزارش مجله جگوار، سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی روز های 24 و 25 اسفند 98 در دانشگاه هامبورگ برگزار می گردد.

سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی 24 اسفند 98 برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی هامبورگ با بهره گیری از تجارب گذشته، اساتید دانشگاه های معتبر آلمان و دنیا و نهاد های علمی پژوهشی فرصتی مناسب جهت تبادل اطلاعات و ارائه یافته های پژوهشی نوین و گردهم آوردن صاحب نظران، اندیشمندان، دانشگاهیان، سیاستگزاران و مدیران، سازمانی، مهندسین مشاور و متخصصان و علاقه مندان مباحث مهندسی، علوم و علوم انسانی است که 24 و 25 اسفندماه 98 در دانشگاه هامبورگ برگزار می گردد.

برگزاری این کنگره امکان گفتگو و ایجاد ارتباط علمی با دانشگاه ها و مراکزتخصصی کشور و دنیا در زمینه مفاهیم مشترک علوم، مهندسی و سایر موضوعات مرتبط با محور های کنگره را فراهم می سازد.

آخرین مهلت ارسال مقاله برای سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی 23 بهمن ماه اعلام شده است و نتایج داوری این مقالات تا 26 بهمن ماه اعلام خواهد شد. علاقمندان برای شرکت در این رویداد تنها تا 29 بهمن ماه 98 برای ثبت نام فرصت دارند.

لازم به ذکر است، تمامی متقاضیان شرکت و ارسال مقاله به این رویداد بین المللی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.germanconf.com مراجعه نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 780

به "سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی 24 اسفند 98 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سومین کنگره بین المللی علوم و مهندسی 24 اسفند 98 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید