شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 47 هزار نفر گذشت

به گزارش مجله جگوار، تعداد موارد جدید بیماری کرونا در روسیه طی روز گذشته 4 هزار و 268 نفر افزایش یافته و در مجموع به رقم 47 هزار و 121 نفر رسید، البته نزدیک به 3 هزار و 500 نفر بهبود یافته و 405 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 47 هزار نفر گذشت

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه ، امروز (دوشنبه) گزارش داد که طی 24 ساعت گذشته در این کشور، 4 هزار و 268 مورد جدید عفونت ناشی از ویروس کرونا ثبت شد. بدین ترتیب تعداد کل مبتلایان به این بیماری به 47 هزار و 121 نفر در کل مناطق فدرال روسیه افزایش یافت.

بر اساس این اطلاعات، علاوه بر این بیماری همه گیر کرونا در روسیه 405 مورد مرگ و میر (44 نفر طی روز گذشته) داشته و در حال حاضر 3 هزار و 446 نفر هم بهبود یافته اند که 155 مورد بهبودی طی 24 ساعت اخیر گزارش شده است.

این ستاد یادآور شد که موارد عفونت کرونا در این دوره زمانی در 76 منطقه از کشور ثبت شده است. بیشتر از همه موارد جدید طی روز گذشته در شهر مسکو (2026 نفر) ، در منطقه مسکو (578 نفر) و در شهر سن پترزبورگ (86 نفر) بوده است.

طبق این گزارش، درمجموع 26 هزار و 350 مورد آلودگی ویروس کرونا فقط در پایتخت روسیه مشاهده شده است. از لحاظ تعداد موارد بهبودی هم مسکو صدرنشین است، طی روز گذشته در این شهر 75 بیمار مرخص شده و 14 نفر هم در منطقه مسکو بهبود یافتند. البته موارد مرگ و میر ناشی از کرونا نیز در مسکو (28 نفر) ، جمهوری باشکورتوستان (4 مورد) ، سرزمین کراسنودارسک (3 نفر) ، سرزمین کراسنویارسک (2 مورد) و منطقه کالوزسکی (2 نفر) تأیید شده است.

سرویس فدرال خدمات بهداشتی و رفاه انسانی روسیه هم امروز بیان کرد که در این کشور بیش از 2 میلیون آزمایش برای شناسایی ویروس کرونا صورت گرفته است. 135 هزار نفر نیز همچنان تحت نظارت پزشکی قرار دارند.

طبق این اطلاعات، طی 24 ساعت گذشته ، 103 هزار مطالعه در سراسر کشور صورت گرفته است.

روز گذشته ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه به مردم این کشور اطمینان داد که شرایط شیوع ویروس کرونا تحت کنترل کامل است و دولت با نظم و مسئولیت پذیری در حال اجرا وظیفه بوده و از تمامی منابع و ذخایر لازم برای حمایت از مردم و اقتصاد کشور استفاده می نماید.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 1036

به "شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 47 هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از 47 هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید