فارس من، معتمدی: 2 هفته دیگر دانشگاه ها وارد تعطیلات امتحانات می شوند، تعطیلی مدارس تردد را کاهش می دهد

به گزارش مجله جگوار، رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: با توجه به اینکه تا 2 هفته دیگر ترم دانشگاه ها به پایان می رسد و وارد ایام تعطیلات امتحانات خواهیم شد، تعطیلی دانشگاه ها در مقایسه با مدارس ضرورت آنچنانی ندارد.

فارس من، معتمدی: 2 هفته دیگر دانشگاه ها وارد تعطیلات امتحانات می شوند، تعطیلی مدارس تردد را کاهش می دهد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سامانه فارس من سامانه ای است که مخاطبان خبرنگاران می توانند از طریق آن مسائل خود در تمام حوزه ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرنگاران این مسائل را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرنگاران موضوع پیگیری تعطیلی دانشگاه ها در روزهای آلوده را در مطرح کرده و از خبرنگاران خواستار گفت وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرنگاران برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

سید احمد معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر درباره موضوع پیگیری تعطیلی دانشگاه ها در روزهای آلوده گفت: تشخیص تعطیل شدن دانشگاه ها به علت آلودگی هوا با مسوولان مربوطه است اما باید به این نکته اشاره کنم که با تعطیلی مدارس تردد در شهر کاهش یافته است از طرفی تعطیلی دانشگاه با توجه به جمعیت دانشجویی در مقایسه با جمعیت دانش آموزی که بسیار عدد کم تری است هیچ گونه ضرورتی ندارد.

معتمدی افزود: تا 2 هفته دیگر کلاس های درسی دانشگاه ها تمام می شود و دانشجویان وارد تعطیلات امتحانات خواهند شد و اکنون نیز اگر دانشگاه ها به دلیل آلودگی هوا تعطیل شوند دروس دانشجویان باید به صورت فشرده تدریس شود که این کار کیفیت آموزشی را کاهش می دهد.

وی ادامه داد: تعطیلی مدارس به واسطه اینکه سیستم آموزشی آنها سالی است جبران درس های عقب مانده از زمان بندی تحصیلی ساده است اما در دانشگاه ها به دلیل اینکه سیستم آموزشی ترمی است جبران دروس بافی مانده ناشی از تعطیلی سخت بوده و باید به صورت فشرده واحدهای درسی تدریس شود که باعث کاهش کیفیت آموزشی می شود.

رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر شرح داد: تعطیل شدن مدارس از حجم تردد در شهر کاسته است و دیگر نیازی برای تعطیلی دانشگاه ها وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 692

به "فارس من، معتمدی: 2 هفته دیگر دانشگاه ها وارد تعطیلات امتحانات می شوند، تعطیلی مدارس تردد را کاهش می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فارس من، معتمدی: 2 هفته دیگر دانشگاه ها وارد تعطیلات امتحانات می شوند، تعطیلی مدارس تردد را کاهش می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید