فروش بلیط عتبات بیشتر از نرخ مصوب تخلف است، مردم بعد از سفر هم می توانند شکایت نمایند

به گزارش مجله جگوار، مدیرکل گشت های مشترک تعزیرات حکومتی با بیان اینکه فروش بلیط عتبات بیشتر از نرخ مصوب تخلف است، گفت: مردم می توانند تخلفات را قبل از مسافرت و حتی بعد از مسافرت خود به ادارات تعزیرات سراسر کشور گزارش نمایند.

فروش بلیط عتبات بیشتر از نرخ مصوب تخلف است، مردم بعد از سفر هم می توانند شکایت نمایند

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار قضایی خبرنگاران، محمد حسن سرابیان در جمع خبرنگاران درخصوص طرح نظارت بر شرکت های مسافربری و فروشگاه ها ویژه اربعین حسینی گفت: شعب تعزیرات حکومتی آماده دریافت شکایت ها و همچنین رسیدگی به پرونده های ارسالی به تعزیرات است.

وی اضافه کرد: چند استان به عنوان ویژه انتخاب شدند و قرار است فروشگاه ها و مراکز خریدی که بر سر راه زائرین است، رصد شوند.

سرابیان از مردم خواست تخلفات در این زمینه را اعلام نمایند.

وی از تخلف بعضی دفاتر اطلاع داد و گفت: بعضی از دفاتر اقدام به افزایش قیمت بلیط ها کردند و اگر مردم بهایی بیش از یک میلیون و صد تومان برای بلیط هزینه نمایند، تخلف را اعلام نمایند.

وی با بیان اینکه بر اساس مصوبه سازمان هواپیمایی قیمت بلیط مشهد - نجف یک میلیون و 350هزار تومان و تهران - نجف یک میلیون و 100هزار تومان است، گفت:اگر بیشتر از این مبالغ از دریافت گردد در حکم گران فروشی است و مردم می توانند قبل از مسافرت و حتی بعد از مسافرت خود به ادارات تعزیرات سراسر کشور گزارش نمایند و مطمئن باشند که به شدت برخورد می کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته هم این طرح را داشتیم و 165 پرونده برای شرکت های مسافربری و پایانه ها به ارزش 88 میلیون تومان تشکیل شد.

سرابیان گفت: سامانه 135 تعزیرات چند روز آینده رسماً افتتاح می گردد و مردم فعلا به وسیله سامانه پیامکی به شماره 30009651 یا مکتوب می توانند گزارش های خود را ارسال نمایند.

به گفته سرابیان این طرح در سراسر کشور اجرا می گردد، اما استان های تهران، ایلام، کرمانشاه،خوزستان، مرکزی، همدان و لرستان استان های هدف این طرح هستند.

وی شرح داد: یکی از خبرگزاری ها گزارش نموده بود که بلیط رفت و برگشت سفر هوایی به عراق دو میلیون و 600 هزار تومان خریداری شده که از مردم تقاضا دارم در صورت خرید بلیط به این قیمت، تصویری از بلیط به همراه شکایت مکتوب را به اداره تعزیرات استان مربوطه بدهند تا رسیدگی گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 3 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 720

به "فروش بلیط عتبات بیشتر از نرخ مصوب تخلف است، مردم بعد از سفر هم می توانند شکایت نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بلیط عتبات بیشتر از نرخ مصوب تخلف است، مردم بعد از سفر هم می توانند شکایت نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید