فروش شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح لیزینگ رونق می یابد

به گزارش مجله جگوار، فن بازار ملی ایران برای یاری به حل مشکل فروش شرکت های خلاق و دانش بنیان ایجاد شده است، یاری به اجرای طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور نموده است.

فروش شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح لیزینگ رونق می یابد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تسهیلات طرح لیزینگ محصولات دانش بنیان و فناور با هدف یاری به توسعه بازار شرکت های فناور و دانش بنیان، در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفته است. صندوق نوآوری و شکوفایی، پشتیبانی اقتصادی این طرح را بر عهده گرفته است و صندوق های نوآوری، همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می توانند از محل اعتبارات این طرح با ارزیابی شرکت ها تا سقف 5 میلیارد ریال، تسهیلات ارائه دهند.

شرکت های دانش بنیان و فناور مورد تایید فن بازار ملی ایران می توانند از تسهیلات این طرح استفاده نمایند.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران در این باره می گوید: محصولی که برای استفاده از این تسهیلات کاندید شده است، باید فناور باشد و تمامی کالا ها اعم از سرمایه ای، سفارشی و واسطه ای می توانند در صورت دارا بودن شرایط از این تسهیلات استفاده نمایند. در خصوص کالا های مانند نرم افزار، این محصولات باید تخصصی باشند و نرم افزار های عمومی شامل این تسهیلات نمی شوند.

محصولات دارای مجوز

شرکت های که متقاضی استفاده از این خدمت هستند، باید محصولات دارای مجوز فناور از شبکه ملی فن بازار ایران را کاندید استفاده از این تسهیلات نمایند.

ضمانت محصول و امکان ارائه تضمین بابت حسن انجام تعهدات، بعضی دیگر از شرایطی است که محصول مورد نظر باید دارا باشد. همچنین از بانک مرکزی برای ورشسکته نبودن شرکت استعلام صورت می گیرد. البته خریدار این محصول نمی تواند نهاد دولتی یا نهاد های عمومی باشند.

شرکت های واجد شرایط و خریداران محصولات این شرکت ها، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی فن بازار ملی ایران به آدرس: www.techmart. مراجعه نمایند.

لازم به ذکر است شبکه فن بازار ملی ایران به عنوان مرجع اطلاعات فناوری کشور، با هدف برطرف احتیاج های اطلاعاتی افرادی که با مقوله تجاری سازی دانش فنی و مبادلة آن سروکار دارند و نیز یاری به برطرف مسائل تجاری سازی نوآوری ها تأسیس شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hoseinjaguar.ir شناسه مطلب: 590

به "فروش شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح لیزینگ رونق می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش شرکت های دانش بنیان با اجرای طرح لیزینگ رونق می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید